کد خبر : 2188
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1393 - 6:57

اجرای برنامه‌های موثر و محتوایی در گرامیداشت قیام تاریخی ۲۹ بهمن

اجرای برنامه‌های موثر و محتوایی در گرامیداشت قیام تاریخی ۲۹ بهمن

  شهردار تبریز گفت: بزرگداشت ۲۹ بهمن، بزرگداشت یک قیام حماسی و تاریخ‌ساز است و اجرای آن باید تفاوت های اساسی با مراسم‌های رایج داشته باشد.

دکتر صادق نجفی در جلسه هماهنگی برگزاری دومین همایش گرامیداشت ۲۹ بهمن، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: بیانات و رهنودهایی که رهبر معظم انقلاب همه‌ساله در سالروز قیام ۲۹ بهمن، عنوان می‌کنند، نشان‌دهنده اهمیت و ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر گرامیداشت این روز است.
وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های متنوع و محتوایی در این گرامیداشت، اظهار داشت: بخشی از مبارزان و حماسه‌سازان این قیام تاریخی، متاسفانه کمتر مورد معرفی قرار گرفته‌‌اند که این نقص باید در برنامه امسال جبران شود.
شهردار تبریز تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه تصاویر و استاد تاریخی از آن دوره مهم تاریخی، از جمله حرکت‌های موثر و محتوایی است که حقیقت این روز مهم را به طور مستند به عموم شهروندان و به خصوص جوانان تبیین خواهد کرد.
صادق نجفی با تاکید بر سوق‌یافتن برنامه به طرف تاثیرگذاری بر نسل جوان اظهار داشت: گزامیداشت ۲۹ بهمن باید هر سال، طی یک روند تکاملی، غنی‌تر از سال‌ پیش برگزار شود.
وی با بیان این که قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز، طبق بیانات امام راحل (ره) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، زمینه نابودی طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد، تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این گرامیداشت، یک ضرورت مهم و تاثیرگذار عنوان کرد.
پیش از سخنان شهردار تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار، فرمانده حوزه بسیج شهرداری تبریز، رییس جهاد دانشگاهی استان و رییس سازمان بسیج اساتید استان به بیان نظرات خود در خصوص برگزاری هر چه باشکوه دومین همایش گرامیداشت ۲۹ بهمن پرداختند.
گفتنی است در ‌آستانه قیام تاریخی ۲۹ بهمندومین همایش گرامیداشت قیام ۲۹ بهمن برگزار می شود دومین همایش گرامیداشت قیام ۲۹ بهمن تبریز با محوریت «تبریز، شهر کهن و شهر پیشگام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران»، ۲۷ بهمن سال‌جاری در تبریز برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.