کد خبر : 2202
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 - 9:25

تصویب به موقع بودجه سال آتی روند توسعه شهر را تسریع می کند

تصویب به موقع بودجه سال آتی روند توسعه شهر را تسریع می کند

 

 

 

 شهردار تبریز از شورای اسلامی شهر خواست تا بودجه سال آینده را در جهت تسریع در روند عمرانی و آبادانی شهر تبریز در وقت مقتضی به تصویب برسانند.

 دکتر صادق نجفی در جلسه شورای شهر تبریز با تاکید بر این نکته که بودجه سال آتی به صورت شفاف تقدیم شورای شهر شده است، افزود: از تک تک اعضای شورای اسلامی شهر به خاطر اهتمام ویژه و دقت در مطالعه بودجه سال آتی تقدیر و تشکر می کنم و در سایه تعاملی که با شورا اسلامی شهر داریم در تحقق بودجه ۹۴ همچون سال جاری با تمام جدیت همت خود را بکار خواهیم بست تا از آزمونی دیگر موفق بیرون بیاییم.
شهردار تبریز با اشاره به تحقق قابل قبول بودجه سال جاری عنوان کرد: شهرداری  تبریز تنها در دوماه اخیر توانسته است ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از محل اوراق مشارکت،ارزش افزوده و وام بر تحقق بودجه سال جاری بیفزاید.
وی به اولویت انجام پروژه های  سال آتی اشاره کرد و افزود: اعضای شورای شهر در برابر شهروندان مسئولند و بهتر است اولویت انجام پروژه های عمرانی سال آینده را به نحوی تعیین نمایند که از مطرح کردن  پروژه بدون پیشینه و مطالعه پرهیز شود.
دکتر نجفی در ادامه تصویب به موقع بودجه سال آتی را در روند توسعه شهر اساسی و مهم عنوان کرد و افزود: شورای شهر تبریز اگر تا ۱۰ اسفند بودجه سال آتی شهر را تصویب نماید شهرداری با فراخ بال خواهد توانست در جهت حل مسائل و معضلات موجود در شهر گره گشایی نماید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.