کد خبر : 2220
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1393 - 7:48

عادل بناکار: مقابل متین ورامین فوق العاده بودیم، به بازی برگشت فکر می کنم

عادل بناکار: مقابل متین ورامین فوق العاده بودیم، به بازی برگشت فکر می کنم

 سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار داشت: بازی با متین ورامین برای شهرداری تبریز مانند همه بازی ها فقط ۳ امتیاز داشت و هیچ استرسی بربازیکنان شهرداری تبریز حاکم نبود.

 عادل بنا کار پس از پیروزی تیمش در برابر تیم متین ورامین اظهار داشت: ازعملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم چراکه  تمامی مسائل فنی و تاکتیکی را  که قبل از بازی  برنامه ریزی و تمرین کرده بودیم به خوبی اجرا کردند و از امروز به فکر برد در بازی برگشت هستیم.

وی درباره عملکرد تماشاگران متین ورامین گفت: تماشاگران متین ورامین با  تشویق های خود شور و نشاط خاصی به  بازی دادند و فقط در مقاطعی از بازی برخی از تماشاگران اشیایی را به درون زمین پرتاب کردند که کمی سرعت و جذابیت بازی را تحت شعاع خود قرار داد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز درباره برنامه های شهرداری تبریز برای بازی دور برگشت در تبریز گفت: بازی امروز از نظر شهرداری تبریر تمام شده و با توجه به حساسیت خاص بازی های پلی اف یک برد به تنهایی نقطه اتکا برای شهرداری تبریز نیست.

وی افزود: متین ورامین از تیم های پرقدرت لیگ برتر است که امروز عملکرد خوبی ارائه نداد اما مطمئن هستم بازی بسیار سختی در تبریز در برابر متین خواهیم داشت.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.