کد خبر : 22219
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اسفند 1397 - 8:52

هر آنچه داوطلبان آزمون استخدامی باید بدانند

هر آنچه داوطلبان آزمون استخدامی باید بدانند

مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی به عنوان توصیه به داوطلبان گفت: افراد متقاضی حداقل یک ساعت قبل از برگزاری آزمون در محل برگزاری آزمون حضور یابند و براساس کارت در صندلی خود مستقر شوند.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از فارس، حسام آشنا مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی ضمن تشریح جزئیات آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: آزمون استخدامی صبح فردا جمعه ۱۷ اسفندماه در ۱۲۸ شهر کشور برگزار می‌شود که  ۲۶۲ حوزه میزبان برگزاری این آزمون هستند.

به گفته وی، همچنین این آزمون در شهرستان‌های استان تهران از جمله شهریار، اسلامشهر، پرند، ورامین، پردیس و شهرری نیز برگزار می‌شود.

آشنا با بیان اینکه در کل کشور بیش از ۵ هزار نفر از اعضای جهاد دانشگاهی مجری برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هستند، عنوان کرد: بیشترین شرکت‌کننده‌های آزمون فراگیر استخدامی از تهران هستند که حدود یک پنجم آزمون‌دهندگان کل کشور را شامل می‌شوند.

آشنا ادامه داد: اکثریت افرادی‌که قرار است در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شرکت کنند، کارت ورود به جلسه خود را پرینت گرفتند و افرادی که در کارت خود مشکلی را مشاهده کردند به باجه‌های رفع نقص مراجعه کرده و مشکل پیش آمده را برطرف کردند. با این وجود امروز هم باجه‌های رفع نقص در سراسر ایران فعال هستند و افرادی که دچار مشکل در کارت ورود به جلسه هستند تا پایان امروز مهلت دارند برای رفع نقص کارت‌های ورود به جلسه آزمون به باجه‌های رفع نقص مراجعه کرده و فردا با آرامش در جلسه حضور یابند.

مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی گفت: ۱۰۰ سوال عمومی و ۵۰ سوال اختصاصی برای هر شغل طراحی شده است که زمان مهلت پاسخ‌گویی به سوالات عمومی ۱۲۰ دقیقه و زمان پاسخ به سوالات اختصاصی ۷۰ دقیقه است.

وی تأکید کرد: افرادی که با مدرک دیپلم در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور شرکت می‌کنند، دفترچه اختصاصی ندارند که حدود ۱۵ هزار نفر شامل این قاعده می‌شوند.

آشنا افزود: سوالات عمومی برای افراد دارای دیپلم و کاردانی‌ها مشترک است و برای افراد دارای مدرک کارشناسی و بالاتر نیز این سوالات مشترک است.

 مدیر مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی با بیان اینکه ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور فردا، جمعه ۱۷ اسفند برگزار می‌شود، گفت: دفترچه‌ها از ساعت ۹ صبح توزیع می‌شود و متقاضیان آزمون باید یک ساعت قبل شروع آزمون در حوزه مربوطه حضور داشته باشند و براساس کارت در صندلی خود مستقر شوند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.