کد خبر : 475
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1392 - 9:54

مدیریت در باشگاه های دولتی کار سختی نیست

مدیریت در باشگاه های دولتی کار سختی نیست

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: مدیریت در باشگاه های دولتی به مراتب سهل تر از باشگاه های خصوصی است.

غلامرضا سمندر روز چهارشنبه اظهار کرد: بودجه باشگاه های دولتی مشخص بوده و دیر یا زود در اختیار مدیرعامل و باشگاه قرار می گیرد، اما در باشگاه های خصوصی ابتدا باید به دنبال تصویب بودجه در هیات مدیره و سپس تامین این بودجه باشیم.
وی اضافه کرد: بحث خصوصی سازی در فوتبال از مدت ها پیش مطرح بوده اما تاکنون هیچ اقدامی عملی در این خصوص صورت نمی گیرد و باشگاه گسترش فولاد تبریز به عنوان باشگاهی خصوصی، از نبود حمایت ها همواره دچار مشکل شده است.
سمندر خاطرنشان کرد: به دلیل همین بی مهری ها و نبود حمایت هایی که در خصوص این باشگاه وجود دارد هیات مدیره با تیمداری در سطح لیگ برتر مخالف بود اما با پافشاری هواداران و حمایت رسانه، هیات مدیره با حضور تیم در لیگ برتر و حمایت از آن موافقت کرد.
وی افزود: با نتایجی هم که تیم در ۱۰ هفته گذشته از لیگ برتر کسب کرد تمام اعضای هیات مدیره نسبت به مسائل تیم مشتاق شدند اما همچنان این تیم از حمایت مسوولان استانی محروم است.
وی گفت: با حسن نیت و با هدف توجه به بازیکنان بومی وارد عرصه رقابت های لیگ برتر شده ایم و در هر صورتی زمینه ادامه فعالیت این تیم در رقابت ها را فراهم خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد این تیم وارد حاشیه شود.
در ادامه مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با رییس مرکز ایرنای آذربایجان شرقی در خصوص مسایل این باشگاه و نحوه همکاری های بیشتر دوطرف بحث و تبادل نظر کرد./ایرنا


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.