کد خبر : 2224
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1393 - 14:53

پرواز تراختور به سوی صدر با بالهای نفتی

پرواز تراختور به سوی صدر با بالهای نفتی

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر توانست با شکست نفت به رده دوم جدول صعود کند.

 

در اولین بازی تراکتورسازی با حضور تونی اولیویرا در فصل جدید تراکتورسازی تبریز توانست در دیداری خارج از خانه تیم نفت مسجد سلیمان را با نتجه ۲ بر ۱ شکست دهد.

با این برد تراکتورسازی با ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی ایستاد تا منتظر نتایج دیدارهای فردا بماند. در صورتی که تیم استقلال و سپاهان فردا در دیدارهای خود پیروز نباشند تراکتور در جایگاه خود ثابت خواهد ماند. محسن ترکی با کمک های مهدی الوندی و اسد انتظاری قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

در سایر بازی های این هفته روز پنجشنبه نفت تهران و پیکانبه تساوی ۱-۱ دست یافتند و در دیگر دیدار همزمان سایپا ۳ بر ۱ فولاد را از پیش رو برداشت و دیدار تیم پرسپولیس و صبای قم نیز هم اکنون در جریان می باشد. در ادامه دیدارها فردا گسترش فولاد با استقلال، سپاهان با ذوب اهن اصفهان، راه اهن با پدیده و استقلال خوزستان با ملوان دیدار خواهند کرد.

اسامی بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز:
 حامد لک، حبیب گردانی، خالد شفیعی، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان (۶۳ فرید بهزادی کریمی)، شاهین ثاقبی (۷۴ احمدزاده)، لوسیانو ادینیو، آندرانیک تیموریان، احمد کامدار، میرهانی هاشمی، فردین عابدینی
سرمربی: تونی اولیویرا

اسامی بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان:
 گئورگی گئورگیف، حمید بوحمدان، حمزه حدادی (۸۲ بهمن مالکی)، کیوان امرایی (۷۲ مالکی)، سعید سالارزاده، میلاد زنیدپور (۸۸ پاشنکو)، رضا درویشی، فرزاد محمدی، جهانبخش چراغی، لوئیس کارلوس دوسانتوس، روسلان ملازدینوف
سرمربی: بهروز مکوندی


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.