کد خبر : 2240
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1393 - 10:10

پارلمان محلی بر تصویب به موقع و دقیق بودجه ۹۴ تبریز تاکید کرد

پارلمان محلی بر تصویب به موقع و دقیق بودجه ۹۴ تبریز تاکید کرد

بررسی بودجه سال ۱۳۹۴ کلانشهر تبریز در جلسه امروز صبح شورای اسلامی شهر تداوم داشت.

در جلسه صبح روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تبریز، بودجه سال ۹۴ کلانشهر تبریز در حالی مورد بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت که نمایندگان مردم در شورا به اظهار نظر و ارائه پیشنهادات سازنده در خصوص بودجه ارائه شده شهرداری این کلانشهر پرداختند.
نمایندگان مردم شهر تبریز در پارلمان محلی در این جلسه بر ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام سالهای گذشته تبریز در سال ۹۴ تاکید کردند.
در جلسه امروز شورای شهر تبریز همچنین اعضای شورا تذکر و پیشنهاداتی مبنی بر احداث گرمخانه به صورت مجتمع در محدوده شهر تبریز به جای احداث گرمخانه در نقاط مختلف شهر، انجام ممیزی در جهت ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری تبریز، توجه به توزیع متوازن اجرای آسفالت اساسی در مناطق مختلف شهر تبریز، تعریف و اولویت دهی به اجرای پروژه های تقاطع غیر همسطح به تعداد ۵ تقاطع در مناطق مختلف شهر ارائه نمودند.
از دیگر نقاط قابل توجه در جلسه امروز صبح شورای اسلامی شهر تبریز تاکید اعضا بر مبنا قراردادن برنامه بودجه تهیه شده توسط شهرداری تبریز برای تصویب بودجه ۹۴ را می توان اشاره نمود.
همچنین نمایندگان مردم تبریز در شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت تعریف پروژه های شاخص و بزرگ در نقاطی از شهر تاکید کرده و اتمام پروژه های نیمه تمام شهر را ضروری دانستند.
یکی دیگر از موارد مورد بحث اعضای شورا در جلسه امروز صبح ارائه پیشنهاد در خصوص تشکیل کارگروهی متشکل از شورا و شهرداری برای نظارت بر اجرای پروژه های مختلف شهری بود.
در جلسه امروز صبح همچنین با تاکید بر ضرورت فعالیت شهرداری در جذب مشارکت و سرمایه گذاری بر احداث میادین ورزش محلات و سالن های ورزشی در مناطق مختلف، ضرورت توسعه همگن میدان تاریخی ساعت و توجه به جداره های تاریخی این میدان تاکید شد.
همچنین در این جلسه  مباحثی در خصوص ضرورت وجود مدیریت شهری واحد مطرح شد و همچنین اولویت دادن به مسائل فرهنگی و اجتماعی در بودجه سال ۹۴ شهر نیز به عنوان یکی از اساسی ترین دغدغه های دیگر اعضای شورا مطرح گردید.
همچنین جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تبریز که تا ظهر امروز نیز به طول کشید، با مصوباتی در خصوص بخش های مختلف بودجه همراه بود.
افزایش بودجه تملک و مسیرگشایی مناطق برای پروژه‌های اولویت‌دار از  ۱۰۸ میلیارد به ۲۰۰ میلیارد، تغییر مبلغ وام قطار شهری به اوراق مشارکت با حفظ همان مبلغ، اجازه انتشار اوراق مشارکت به شهرداری به مبلغ ۲۰۰ میلیارد برای اجرای پروژه‌های شهری و ضابطه‌مندسازی لوایح هبه، از مصوبات صبح امروز شورای اسلامی شهر تبریز بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.