کد خبر : 2273
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 - 19:28

خوش‌آمدگویی به سرمایه‌گذاران واقعی در تبریز/ تغییر کاربری سرمایه‌های راکد

خوش‌آمدگویی به سرمایه‌گذاران واقعی در تبریز/ تغییر کاربری سرمایه‌های راکد

فرماندار تبریز گفت: هر عقل سلیم و آگاهی می‌گوید با تغییر کاربری سرمایه‌ای که بازدهی ندارد، می‌توان به بهره‌وری و کارآمدی مطلوبی برای توسعه شهر و ایجاد اشتغال در شهرستان دست یافت.

رحیم شهرتی‌فر اظهار داشت: در حال حاضر زمان نگاه بدبینانه و تردیدآمیز به سرمایه‌گذار نیست چرا که سرمایه‌گذاران و کارآفرینان واقعی کشور ما، برآیند عملکرد خود را نشان داده‌اند.
 
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در تبریز فعالیت چشمگیری دارند، گفت: امروز زمینه‌های مساعد برای جذب سرمایه‌گذار در استان بیشتر شده و برای بهبود شرایط اقتصادی کشور اعتماد به فعالیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذار اصلی اساسی است.
 
شهرتی‌فر افزود: توجه و زمینه‌سازی برای فعالیت بخش خصوصی برای رفع بیکاری و رفع نیازهای عمده کشور بهترین راه حل برای رها شدن از وضع موجود است.
 
فرماندار تبریز با با تاکید بر اینکه بخش خصوصی در استان با موانع و مشکلات جدی روبه‌رو نیست، تصریح کرد: حتی اگر مشکل و موردی نیز در سطح استان و شهرستان‌ها در این خصوص مشاهده شود، مسئولان ارشد استانی برای رفع این مشکلات نهایت تلاش خود را به کار می‌بندند.
 
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی ما باید به سرمایه‌گذاران واقعی و با تجربه خوش‌آمد بگوییم، افزود: سرمایه‌گذاری که آمده تا سرمایه خود را برای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر این منطقه به کار گیرد، شایسته قدردانی و حمایت است.
 
شهرتی‌فر با اشاره به آماده‌سازی و ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت این بخش، اظهار داشت: هم‌اکنون زیرساخت‌هایی مثل برق و انرژی و از سوی دیگر ظرفیتی مثل شهرک‌های صنعتی در تبریز فراهم است که در زمینه ارائه مجوزهای لازم نیز شرایط پیچیده‌ای وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.