کد خبر : 2302
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1393 - 7:21

فرهنگ و هنر، هدیه نوروزی به شهروندان و مهمانان تبریز

فرهنگ و هنر، هدیه نوروزی به شهروندان و مهمانان تبریز

 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با برگزاری دهها برنامه و  ویژه برنامه مختلف، هدیه ای فرهنگی و هنری به مهمانان نورزی تبریز و شهروندان هدیه خواهد داد.

 به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای استقبال شایسته از نوروز و مهمانان نوروزی شهر تبریز، بر عزم فعالان فرهنگی شهر در ایجاد فضایی شاد و سرشار از تنوع و آموزش در این مدت تاکید نمود.
به گفته وی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به عنوان یکی از نهادهای مهم و تاثیرگذار در بخش برنامه ریزی و اجرایی فعالیتهای فرهنگی شهر، همه ساله تلاش می نماید زمینه را برای فعالیت هنرمندان و بهره مندی شهروندان و مسافران آماده نماید.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با اشاره به تقارن ۴ روز نخست سال جدید با ایام فاطمیه، برگزاری سوگواره شمیم یاس توسط هنرمندان تئاتر شهر را ادای احترامی به بانوی بزرگوار اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و گفت: این برنامه در روزهای سوم و چهارم فروردین ماه با حضور عاشقان و ارادتمندان خاندان نبوت برگزار می شود.
آذرنیا از برگزاری جشنواره های نوروزی در پارک ها و بوستانهای شهر تبریز نیز خبر داد و تصریح کرد: با همکاری هنرمندان و تلاشگران حوزه هنر و صنایع دستی تبریز شاهد برگزاری نمایشگاههای نوروزی سوغات و صنایع دستی به همراه تولید زنده این آثار خواهیم بود تا مسافران تبریز علاوه بر تهیه این آثار زیبا، با روند تولید دست ساخته های ارزشمند هنرمندان تبریزی هم آشنا شوند.
وی افزود: برگزاری مسابقه پیامکی معرفی شهر تبریز از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در مدت تعطیلات نوروز ۹۴ خواهد بود و مسافران و شهروندان می توانند با ارسال جملات خود در وصف شهر تبریز و فرهنگ تبریز به شماره پیامک ۱۰۰۰۶۴۱۳۷ در این مسابقه شرکت نمایند.
به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، برگزاری پنجمین جشنواره تخم مرغهای نوروزی با توجه به استقبال فراوانی که در سالهای اخیر از این مسابقه صورت گرفته و تخم مرغها به نمادی برای شهر تبریز تبدیل شده اند و همه ساله پیش از انتشار فراخوان، شاهد استقبال علاقمندان هستیم.
آذرنیا برگزاری همایش خوشنویسی بهار با موضوع نگارش اشعار بهاری از دیگر محورهای برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برشمرد و تصریح کرد: حضور هنرمندان برجسته خوشنویس شهر در این همایش جاذبه خوبی برای حضور گردشگران بهاری خواهد بود و در نهایت آثار برگزیده این مجموعه به صورت نمایشگاه و بسته های چاپ شده در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز همچنین از همکاری هنرمندان رشته های مختلف هنری شهر، اهالی رسانه و تلاشگران فرهنگی شهر در برگزاری هرچه بهتر و اثربخش تر برنامه های نوروزی سازمان خبر داد و گفت: هنرمندان شهر تبریز در کنار خادمان فرهنگ و هنر در تلاش هستند ایام خوب و غنی و ارزشمندی برای شهروندان تبریز و مسافران بهاری شهرمان رقم بزنند.
وی در خاتمه از عموم شهروندان دعوت نمود طرح ها و پیشنهادهای فرهنگی خود را برای برگزاری بهتر این برنامه ها در اختیار سازمان قرار دهند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.