کد خبر : 2325
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 - 9:27

بالندگی هنرهای نمایشی در تبریز چشمگیر است

بالندگی هنرهای نمایشی در تبریز چشمگیر است

 آی نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز بر استمرار روند فعالیتهای حوزه هنرهای نمایشی در شهر تبریز تاکید کرد.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا ضمن تبریک انتصاب آقای مهدی شفیعی به سمت مدیرکل حوزه هنرهای نمایشی کشور، ادامه یافتن و ایجاد نوآوری در فعالیتهای مرتبط با هنرهای نمایشی در شهر تبریز را مورد تاکید قرار داد.
به گفته وی، هنرمندان بسیاری در شهر تبریز در شاخه های مرتبط با هنرهای نمایشی در حال فعالیت هستند و چراغ هنر نمایش را در شهر اولینهای ایران روشن نگاه داشته اند.
آذرنیا به همکاری میان هنرمندان و نهادهای فرهنگی اشاره نمود و گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به عنوان یکی از فعالترین نهادهای اجرایی و فرهنگی شهر تبریز، پیشتاز طراحی و اجرای فعالیتهای مختلف فرهنگی و هنری و معتمد هنرمندان شهر بوده و تلاش نموده فضا را برای فعالیت گسترده و اثرگذار هنرمندان شهر فراهم سازد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزاری جشنواره ها و برنامه های مختلف حوزه هنرهای نمایشی را از اولویت های اجرایی سازمان برشمرد و گفت: در ماههای اخیر تلاش کردیم با گسترده کردن و همگانی کردن دامنه فعالیتهای حوزه نمایش، از این هنر و هنرمندان نمایش شهرمان در برنامه های مختلف سازمان بهره بگیریم و این امر با اجرای نمایشهای خیابانی در حاشیه برنامه های فرهنگی، نمایش های مجسمه و اقداماتی از این دست پیگیری شده است.
وی با اشاره به کسب عنوان خادم نمونه تئاتر ایران توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، بر استمرار فعالیت های این حوزه تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود با آغاز به فعالیت آقای شفیعی و همکاران ایشان، شاهد توسعه برنامه های حوزه تئاتر و به خصوص توجه بیشتر به فعالیتهای شهرستانها در این زمینه باشیم.
فراخوان چهارمین جشنواره نمایش خیابانی و فضای باز تبریزیم در دست بررسی است تا به صورت فرامرزی برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.