کد خبر : 23281
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 8:51

اختصاص ۳۸۰ میلیارد ریال برای طرح‌های بازآفرینی شهری در آذربایجان‌شرقی

اختصاص ۳۸۰ میلیارد ریال برای طرح‌های بازآفرینی شهری در آذربایجان‌شرقی

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از اختصاص ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در استان خبر داد و گفت: با این اعتبار طرح‌ها‌ی بازآفرینی شهری در تبریز و هشت شهر دیگر استان در حال اجراست.

 

جواد رحمتی در مراسم بهره‌برداری از  بوستان نیایش در منطقه عشرت‌آباد مراغه، اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در مناطق حاشیه شهری ضرورتی انکارناپذیر در توسعه امکانات شهری است و با وجود مشکلات اقتصادی و مالی، طرح‌های عمرانی اجرا شده در مناطق محروم در سال‌های اخیر مناسب بوده است.

وی اضافه کرد: مشارکت مردمی در اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق محروم و حاشیه شهری زمینه‌ساز تسهیل و تسریع در روند اجرای آنها خواهد بود و از این رو باید مورد توجه قرار گیرد.

رحمتی افزود: در راستای تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی، تخصیص اعتبارات مورد نیاز در قالب کمیته های تخصصی استان بررسی و برنامه‌ریزی می‌شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از تخصیص ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در استان خبر داد و یادآور شد: با این اعتبار طرح‌ها‌ی بازآفرینی شهری در تبریز و هشت شهر دیگر استان در حال اجراست.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های شهری، بازگشایی معابر در بافت‌های قدیمی و محله‌های حاشیه شهری ازجمله طرح‌های بازآفرینی شهری در استان است که به عنوان نمونه اجرای آن در محله عشرت‌آباد مراغه چهره این محله را به شدت تغییر داده است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.