کد خبر : 2331
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 10:41

پیش از بازی تراکتورسازی تبریز با الاهلی امارات اعلام شد اعلام لیست اقلام ممنوعه برای ورود به استادیوم یادگار امام تبریز

پیش از بازی تراکتورسازی تبریز با الاهلی امارات اعلام شد اعلام لیست اقلام ممنوعه برای ورود به استادیوم یادگار امام تبریز

لیست اقلام ممنوعه از سوی ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و الاهلی امارات اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در دور دوم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم تراکتورسازی میزبان تیم الاهلی امارات است.
لیست اقلام ممنوعه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد و در صورت اینکه تماشاگری موفق شود یکی از اقلام این لیست را وارد ورزشگاه کند، بازی متوقف می‌شود.
لیست اقلام ممنوعه عبارت است از سی‌دی، فندک، اشیاء برنده (چاقو ، تیغ و …)، کبریت، دوربین عکاسی حرفه‌ای، دوربین فیلم‌برداری، مواد محترقه و ممنوعه، شیشه و ظروف غذاخوری، لیزر و سوت، فلاکس چای، تراکت‌های تبلیغاتی، پرچم سایر کشورها و پلاکاردهای سیاسی، گاز پیک نیک، هرگونه اشیاء قابل پرتاب، انواع چوب و میله پرچم، چتر، کلمن آب، انواع حیوانات (پرنده یا حیوانات خانگی)، سلاح سرد و گرم، ساک و نایلکس شخصی، طبل بدون هماهنگی کانون هواداران.
ممنوعیت ورود دوربین عکاسی و فیلمبرداری برای عکاسان و فیلمبرداران که دارای کارت مسابقات باشگاه‌های آسیا هستند، نیست.
همه الزامات AFC برای بازی تراکتورسازی و الاهلی امارات مهیاست
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در بازدید از استادیوم یادگار امام تبریز گفت: استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام تبریز در بالاترین سطح آمادگی جام باشگاه‌های آسیا قرار دارد.
سیدمحمد شروین‌اسبقیان افزود: استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام تبریز با تلاش کادر مدیریتی و اجرایی و همکاری ارگان‌ها و نهادها همواره میزبان شایسته‌ای برای رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های آسیا در فصول گذشته بوده و نمرات قبولی و بالای را از AFC دریافت کرده است.
اسبقیان در این بازدیدها افزود: تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان و ارگان‌ها و نهادهای دولتی و اجرایی مهیا کردن محیطی سالم و آرام برای هواداران فهیم تبریز و استان و تیم تراکتورسازی است و در این راه نیز اقدامات و موفقیت‌های خوبی را داشته است.
وی افزود: همه الزامات AFC برای بازی تراکتورسازی و الاهلی امارات در روز چهارشنبه مهیاست و مشکلی برای برگزاری این رقابت وجود ندارد و شاهد رقابتی مهیج و زیبا خواهیم بود.
اسبقیان تصریح کرد: تیم پرافتخار تراکتورسازی تبریز که همواره نماد فرهنگ، تاریخ و هویت آذربایجان نیز هست امسال به حول و قوه الهی و حمایت هواداران پرشور و تلاش کادر فنی و بازیکنان نتایج بسیار خوبی را در جام باشگاه‌های آسیا کسب خواهد کرد و این افتخارات با حمایت هواداران پرشور در سطح ایران و آسیا ادامه خواهد داشت و در این راه هواداران فهیم نقش کلیدی داشته و همواره باید در میدان حمایت باشند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.