کد خبر : 2332
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 10:56

شهردار تبریز: کار فرهنگی، با انفجار فکر ممکن نیست / اقدامات نوروزی باید در کلیت شهر نمود داشته باشند

شهردار تبریز: کار فرهنگی، با انفجار فکر ممکن نیست / اقدامات نوروزی باید در کلیت شهر نمود داشته باشند

 

 آی نیوز: شهردار تبریز بر لزوم حرکت هماهنگ حوزه‌های فکری و اجرایی تاکید کرد و گفت: صرف هوشمندانه هزینه و بهره‌گیری از نظرات کارشناسی، باعث ارتقای کیفیت و محتوای اجرایی برنامه‌ها خواهد شد.

 دکتر صادق نجفی در جلسه هماهنگی برنامه های نوروزی شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: کار فرهنگی، با انفجار فکر ممکن نیست؛ ظرافت حوزه‌های فکری و فرهنگی همواره باید مد نظر باشد.
وی با تاکید بر این که اقدامات نوروزی باید در شهر نمود داشته باشند، تصریح کرد: تحول در چهره‌ شهر باید، از ورودی‌های شهر گرفته تا بخش‌های مختلف ساختاری از قبیل از قبیل پیاده‌روها، خیابان‌ها، پل‌ها و تابلوها بارز باشد؛ به این منظور، افزایش برنامه‌های تنظیف و زیبایی شهر ضروری است.
شهردار تبریز متذکر شد: سیاستگذاری هر یک از زیرمجموعه‌های شهرداری، به خصوص در دوره‌های مهمی چون نوروز، باید ناظر بر کلیت شهر باشد.
صادق نجفی با یادآوری این‌که هدف مهم شهرداری، توزیع متوازن و صحیح خدمتگزاری در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی است، تصریح کرد: این اقدامات در نوروز باید با حساسیت و دقت بیشتری مورد توجه قرار گرفته و به صورت جامع، تمام شهر را در بر بگیرد.
شهردار تبریز ادامه داد: به این منظور، بهره‌گیری از ظرفیت فناوری و اطلاعات شهرداری از قبیل «پروژه شهرنما» موثر خواهد بود.
وی با بیان این که هیچ یک از سازمان‌های شهرداری، به تنهایی قادر به تحقق اهداف خود نخواهند بود، اظهار داشت: از این رو، مجموعه اقدامات باید با افزایش هماهنگی‌ها و تجمیع امتیازات و قابلیت‌های شهرداری در  یک بستر واحد، پیگیری شود.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد:  ایده‌های جذب و توسعه گردشگری، باید در بخش های مختلف توزیع شود.
نجفی با اشاره به این که امروز، شاهد تحول چشمگیر در حوزه عمران هستیم، گفت: این تحول، باید در سایر بخش‌های خدماتی و اجرایی نیز بارز باشد؛ بنابراین فضاسازی محیطی شهر در بخش‌های مختلف، باید از اقدامات کلیشه‌ای و منسوخ، عبور کند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.