کد خبر : 23422
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1398 - 5:12

مسعودی ریحان رئیس شورای استان شد

مسعودی ریحان رئیس شورای استان شد

برای سومین سال متوالی  مسعودی ریحان رئیس شورای استان آذربایجان شرقی شد.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از تجدد، در بیست و چهارمین جلسه عمومی شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی که با دستور انتخاب هیئت رئیسه برگزار گردید،غلامحسین مسعودی ریحان با کسب اکثریت آرا برای سومین سال به عنوان رئیس شورای استان انتخاب شد.

برای سمت ریاست، غلامحسین مسعودی ریحان از شهرستان تبریز و بهرنگ داودی از شهرستان میانه کاندیداتوری کردند که در نهایت غلامحسین مسعودی ریحان نماینده شهرستان تبریزدر شورای اسلامی استان مجددا به عنوان رئیس انتخاب شد.

همچنین برای سمت نائب رئیس، مسلم فریدونی از شهرستان هشترود اعلام کاندیداتوری کرد و در نهایت با اکثریت آرا به عنوان نائب رئیس انتخاب شد.

لازم به ذکر است که برای سمت دبیر اول شورای اسلامی استان، بهرام حسن زاده ازشهرستان بناب، خداوردی ارحمی از شهرستان هریس کاندید شدند که به ترتیب به عنوان دبیر اول و دبیر دوم شورا انتخاب شدند.

حافظ تقی نژاد نماینده شهرستان هوراند در شورای اسلامی استان و همچنین حسنقلی رشتبر نماینده شهرستان ورزقان در شورای اسلامی استان برای سمت سخنگوی شورا اعلام کاندیداتوری کردند که در نهایت حافظ تقی نژاد به عنوان سخنگوی شورای اسلامی استان انتخاب شد.

در ادامه این انتخابات حامد نادری نماینده شهرستان مراغه به عنوان خزانه دار شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی انتخابات شد.

شایان ذکر است اصغر محبی از شهرستان چاراویماق، ابوالقاسم داداشلو ازشهرستان مرند، بهبود جعفری ازشهرستان اهر و وحید پور قاسم از شهرستان ملکان به عنوان نماینده شورای اسلامی استان در هیأت حل اختلاف و شورای عالی استان ها که در انتخابات سال گذشته انتخاب شده اند به مدت چهار سال فعالیت خواهند کرد


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.