کد خبر : 23506
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1398 - 9:36

شادی یک روزه دشمنان به عزا تبدیل می شود

شادی یک روزه دشمنان به عزا تبدیل می شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دشمنان باید بدانند که اگر برای لحظه‌ای از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شاد شده‌اند در آینده شادی آنها به عزا تبدیل می شود.

 

به گزارش ترجمان صبح به نقل از مهر، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خداوند به حاج قاسم سلیمانی پاداش داد و در روز ولادت حضرت زینب و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیه پاداش خود را گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی همیشه عاشق شهادت بود و نتیجه تمام مجاهدت‌های خود را گرفت.

وی ادامه داد: آنچه که مهم است دشمنان ما باید بدانند اگر با این عمل، برای لحظه‌ای خود را شاد کرده‌اند بدانند که حتماً در آینده شادی آنها به عزا تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم بیان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی را از دست دادیم و امروزه آنچه که برای ما مهم بوده و از وظایف ما به شمار می‌رود این است که از سردار قاآنی، پشتیبانی و حمایت کنیم.

وی افزود: سردار قاآنی که به امر مقام معظم رهبری به فرماندهی نیروی قدس منصوب شدند یک سلیمانی دیگر است که با تلاش آنان، شاهد موفقیت‌های رزمندگان اسلام در منطقه باشیم و خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به هدر نخواهد رفت.

وی در پایان افزود: وحدت و همدلی خود را حفظ کنید و از فرمایشات مقام معظم رهبری اطاعت کنید.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.