کد خبر : 23596
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 10:30

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی در روز یکشنبه

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی در روز یکشنبه

سرپرست پلیس راه‌ آذربایجان شرقی آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان را تشریح کرد.

به گزارش آی نیوز ، سرهنگ کریمی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که تمامی محورهای مواصلاتی استان، لغزنده بوده و رانندگان وسایل نقلیه باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند، گفت: در اتوبان پیامبر اعظم(ص) (محور زنجان-تبریز) ، محور مراغه_ هشترود، محور بناب- ملکان و بناب- عجب شیر، محور سرچم_میانه و اتوبان شهید کسایی  برف و کولاک سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ گونه مشکل خاصی در تردد وجود ندارد و تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز هستند؛ تنها راه‌های روستایی منتهی به کوهستان در شهرستان های هشترود، بستان آباد و چاراویماق به علت بارش سنگین برف مسدود شده و برف روبی این راه‌ها در اولویت قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: همچنین در حال حاضر به دلیل مه غلیظ دید رانندگان در گردنه های کوهستانی کاهش یافته است.

وی با تاکید بر این‌که هم استانی‌ها از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، گفت: هم استانی ها در صورت امکان سفرهایشان را تا مساعد شدن شرایط جوی به تأخیر بیندازند؛ در غیر این صورت حتما از سالم بودن وسایل نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ کریمی نژاد افزود: باتوجه به لغزندگی راه‌ها، بیشترین خطر در رعایت نکردن سرعت مطمئنه، عدم حفظ فاصله طولی مناسب و نبستن کمربند توسط سرنشینان به خصوص اتوبوس‌های بین شهری خواهد بود.

برچسب ها : ، ،


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.