کد خبر : 23684
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 - 8:51

کانون پرورش فکری در واکسینه کردن تفکر کودکان و نوجوانان نقش مهمی دارد

کانون پرورش فکری در واکسینه کردن تفکر کودکان و نوجوانان نقش مهمی دارد

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با تبیین دستاوردهای گام دوم انقلاب، گفت: کانون پرورش فکری در واکسینه کردن تفکر کودکان و نوجوانان نقش مهمی دارد.

به گزارش آی نیوز،معصومه حکیمیان، روز سه شنبه در نشست تخصصی «کوثران سرزمین من» با موضوع گام سوم، الگوی سوم در تبریز، اظهار کرد: تمرکز دشمن در گام دوم انقلاب بر غارت مغزها متمرکز شده است.

وی با اشاره به نقش مربیان و متولیان فرهنگی در این خصوص گفت: مربیان کانون نقش بسیار مهمی در واکسینه کردن اندیشه و تفکر کودکان و نوجوانان دارند.

حکیمیان با اشاره به اهمیت به روز بودن فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد: باید نسل خود را نسبت به این مسایل آگاه کنیم.

معاون فرهنگی بسیج زنان، وحدت و کار برای خدا را لازمه برداشتن گام‌های استوار برای تعالی جامعه دانست و این دو ویژگی را از جمله ابعاد شخصیت شهید قاسم سلیمانی و محور تفکر این شهید والا مقام عنوان کرد.

در این نشست تخصصی که مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز و مسوولان ستادی کانون استان و کانون زبان ایران حضور داشتند، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اذربایجان شرقی با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان رویکرد برنامه‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، گفت: در این مسیر به روحیه جهادی و انقلابی نیاز داریم و این دو ویژگی در کلیه پرسنل و اعضای کانون پرورش فکری استان وجود دارد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.