کد خبر : 2376
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 10:38

مدیرعامل: ادغام شهرداری با ماشین سازی باعث شکوفایی فوتبال آذربایجان می شود

مدیرعامل: ادغام شهرداری با ماشین سازی باعث شکوفایی فوتبال آذربایجان می شود

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: تصمیم شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز درخصوص ادغام تیم های فوتبال ماشین سازی و شهرداری باعث شکوفایی فوتبال آذربایجان خواهد شد.

 مهندس عیسی اکبرزاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: دکتر نجفی ، دکتر دبیری و تمامی اعضای شورای شهر تبریز و شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز که سال گذشته با تصمیم مدبرانه خود از تیم ماشین سازی تبریز حمایت کردند و در سال جاری نیز جایگاه تیم ماشین سازی را به دسته یک ارتقا داند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: بنده به این تصمیم مدیران ارشدشهری و اعضای شورا بسیار خوشبین هستم و قطعا می توانم بگویم که این تصمیم باعث شکوفایی فوتبال تبریز و آذربایجان خواهد شد.

وی گفت: این تصمیم مدیریتی و کلان مدیران تبریز زمینه را برای رسیدن فوتبال تبریز به سطح اول فوتبال کشور مهیا می نماید و به عنوان مدیرعامل ماشین سازی تبریز از این تصمیم نهایت سپاسگذاری را دارم.

وی با اعلام اینکه تمامی فوتبال دوستان از اینکه شهرداری وشورای شهر تبریز به تیم ماشین سازی تبریز اهمیت می دهند خوشحال می باشند گفت: امیدوارم در آینده و در نتیجه این حمایت ها،  تیم ماشین سازی تبریز ارتقا یافته و شاهد کشف و ظهور بازیکنان مستعد و ستاره از این دیار باشیم.

اکبر زاده در پایان گفت: تصمیمات مدبرانه اعضای شورای شهر، شهردار تبریز و همچنین اعضای شورای سازمان ورزش و هئیت مدیره سازمان ورزش شهرداری تبریز مایه خوشحالی هزاران هوادار تیم قدیمی شهرمان شده است و بنده نهایت سپاسگذاری از تمامی افرادی که برای احیای قدیمی ترین باشگاه فوتبال شمالغرب کشور تلاش کردند را دارم.

اکبر زاده در پایان از آقایان علی اصغر کوشافر، صادق نجفی، شهرام دبیری، اکرم حضرتی، محمدحسین جعفری و علی نوای باغبان اعضای شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز بدلیل تصمیم مدبرانه شان در خصوص ماشین سازی تبریز تقدیر و تشکر نمود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.