کد خبر : 2378
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 20:23

شهردار تبریز در دیدار با رییس جمهور تاتارستان تاکید کرد: تقویت همکاری های مشترک تبریز با جمهوری تاتارستان حول محور شهرسازی وگردشکری

شهردار تبریز در دیدار با رییس جمهور تاتارستان تاکید کرد: تقویت همکاری های مشترک تبریز با جمهوری تاتارستان حول محور شهرسازی وگردشکری

شهردار تبریز گفت: با حمایت دولت، استاندار و مسئولان جمهوری تاتارستان محور همکاری مشترک تبریز و قازان حول برنامه های مدون شهرسازی و گردشگری تقویت خواهد شد.

 

 دکتر صادق نجفی در شهردار تبریز در دیدار با رییس جمهور تاتارستان گفت: مذاکراتی که در جریان هفته فرهنگی تبریز در قازان مورد توجه شهرداری های دو طرف قرار گرفت بسیار تاثیرگذار بود و طرفین را برای توسعه همکاری ها مصمم تر کرد.
شهردار تبریز با اشاره به حمایت دولت، استانداری و مقامات ارشد از توسعه ارتباطات شهری و تقویت دیپلماسی شهری در کلانشهرهای ایران، خطاب به رئیس جمهور تاتارستان گفت: با حمایت دولت، استاندار و جنابعالی محورهای همکاری مشترکمان را در برنامه های مدون شهرسازی و گردشگری پیگیری خواهیم کرد.
دکتر نجفی ادامه داد: برای تحقق این موضوع نیازمند استمرار مناسبات فرهنگی در هر دو شهر هستیم. این موضوع می تواند در یک زمانبندی مشخص به ایجاد پرواز مستقیم بین دوشهر منجر شود.
شهردار کلانشهر تبریز در پایان با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر تبریز از تقویت و تعامل دو شهر تبریز و قازان حمایت می کند گفت: حضور متقابل فعالان اقتصادی دو شهر تبریز و قازان قابلیت های دو شهر را بارز خواهد ساخت و باعث تدوام و گسترش این ارتباطات در سالهای آینده نیز خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.