کد خبر : 2386
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 - 7:10

شهردار تبریز تاکید کرد: اجرای کامل طرح تفکیک از مبداء به صورت پایلوت در یکی از مناطق

شهردار تبریز تاکید کرد: اجرای کامل طرح تفکیک از مبداء به صورت پایلوت در یکی از مناطق

آی نیوز: شهردار تبریز ضمن تأکید بر اجرای کامل طرح تفکیک از مبداء پسماندها به صورت پایلوت در یکی از مناطق شهری تبریز، افزود : با اجرای این طرح از ابتدای سال آینده می تواند به رفع کاستی ها اجرای آن کمک کند.

 

دکتر صادق نجفی شهردار تبریز در جلسه شورای سازمان مدیریت پسماندها با بیان مطلب فوق افزود: اجرای کامل طرح تفکیک از مبداء پسماندها موضوعی نیست که یک شبه عملی شود، چرا که لازمه آن همراهی شهروندان فهیم تبریز است.
وی همچنین ضمن تأکید بر اینکه اجرای کامل طرحهای مدیریت پسماند به صورت پایلوت در یکی از مناطق شهر این امکان را فراهم خواهدکرد که ایرادات و اشکالات موجود به راحتی شناسایی و اقدامات لازم جهت رفع آن سریعاً انجام پذیرد.
شهردار تبریز همچنین با تأکید بر ساماندهی پسماندهای عمرانی و نخاله های ساختمانی خواستار مشارکت عموم شهروندان در این زمینه شد و اظهار داشت: به منظور جلب مشارکت شهروندان در این خصوص نیاز است که باکس های ویژه جهت جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح شهر مستقر شوند.
دکتر نجفی همچنین در خصوص رفع مشکلات مربوط به اجرای طرح تفکیک از مبداء پسماندها و کارخانه تولید کمپوست و بازیافت مواد خواستار رفع این مشکلات در اسرع وقت از سوی مدیرعامل و هئیت مدیره سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز شد.
در ابتدای این جلسه که با حضور قربانیان معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز و عضو شورای سازمان، دکتر قاسمی مدیر کل حفاظت محیط زیست دیگر عضو شورای سازمان و مهندس علیخانی نماینده وزارت کشور در شورای سازمان برگزار گردید  اصغری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز طی سخنانی ضمن خوش آمد گویی به ارائه گزارش عملکرد این سازمان در یک سال گذشته پرداخت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.