کد خبر : 23945
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 - 7:18

ماجرای هک شش ساعته اینستاگرام تراکتور چه بود!

ماجرای هک شش ساعته اینستاگرام تراکتور چه بود!

حوالی ساعت ۵ روز دوشنبه سوم آذر به وقت ایران یک لایو عجیب و غریب در پیج رسمی تراکتور انتشار یافت که نشان از حک شدن پیج داشت.

 

بعد از  این لایو یک نوجوان ترکیه ای که علی اظاهر « ارن عمر »نام داشته  است در بیو باشگاه متنی رابه زبان ترکی استانبولی منتتشر کرد.

 

 

ساعتی بعد نیز مدیر رسانه ای باشگاه در اینستاگرام شخصی خود از حمله گسترده سایبری به پیج اینستاگرامی باشگاه و تلاش برای بازگرداندن آن خبر داد.

 

 

در اطلاعیه باشگاه تراکتور ضمن تاکید بر فعالیت کارکنان باشگاه برای بازگشت پیج  آمده بود: «بار دیگر مراتب عذرخواهی خود را از هواداران عزیز اعلام می‌نماییم. مطمئن باشید تا زمان برطرف شدن این مشکل و بازگشت پیج رسمی لحظه‌ای بیکار نخواهیم نشست.»

 

 

بالاخره بعد از حدود شش ساعت پس از لایو جنجالی و هک شدن پیج، کارکنان باشگاه تراکتور اداره پیج را دوباره در دست گرفت پیجی که تیک آبی گرفته است.

 

 

صفحه اینستاگرام تراکتور مدتی پیش تیک آبی گرفت که تبلیغ گسترده از سوی باشگاه در این خصوص نشانگر اهمیت بالای پیج و تیک آبی برای این باشگاه داشت. اما هک شش ساعته پیج و از دسترس خارج شدن آن انتقاد شدید هواداران را در پی داشته است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.