کد خبر : 23969
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 17:01

تساوی خانگی و بازی ضعیف تراکتور ؛ ناهار دان بللی دی شاما نه وار

تساوی خانگی و بازی ضعیف تراکتور ؛ ناهار دان بللی دی  شاما نه وار

 تیم تراکتور در هفته پنجم و بازی خانگی در برابر میهمان خود تیم فولاد متوقف شد و به تک امتیاز بازی قناعت کرد.

 

سرخپوشان در حالی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر و در یک بازی خانگی نه چندان دلچسب تن به تساوی داد که کم کم نگرانی های هواداران از وضعیت این تیم زیاد می شود.

 

متاسفانه تیم تراکتور در پنج بازی گذشته با کسب سه تساوی و یک برد تصادفی نمایش بسیار کم فروغی از خود به نمایش گذاشت گذاشته است و حقیقتا این تیم آنی نیست که هواداران انتظارش را داشتند و دارند.

 

نوع بازی و نتایج تراکتور تا اینجای کار هواداران را نسبت به وضعیت  تیم در فصل جاری نا امید کرده است و این موضوع چیزی نیست که از چشم ها پنهان مانده باشد.

 

عده ای عنوان می کنند که حتما و حتما باید به تیم فرصت داد تا خود را با شرایط فصل جدید عادت دهد و تازه ۵ هفته از رقابتها گذشته است.

 

سکوهای خروشان ورزشگاه یادگار همواره انگیزه مضاعفی به تیم می داد و شاید بازی بدون تماشاگر یکی از دلایل مهم عدم نتیجه گیری مناسب تراکتور در فصل جاری باشد .

 

و صد البته این از خوش شانسی مسئولان تراکتور است که پاندومی کرونا باعث شده است تا تنها سکوهای سوت و کور شاهد نمایش ضعف و بی برنامه گی تراکتور باشند و گرنه صدای حیاکن رهاکن باید از دو هفته پیش به گوش می رسید.

 

ناگزیر باید گفت امسال تراکتورسازی از هر لحاظ بدترین شروع فصل خود را پشت سر می گذراند و اگر روال به همین منوال بگذرد شاید شاهد بدترین فصل تراکتور در سال‌های اخیر باشیم و صد البته امیدواریم چنین نشود.

 

تیمی که در سال‌های گذشته همواره مدعی بلامنازع قهرمانی بود، حالا در خانه خود برای نباختن می‌جنگد و وقتی به مسابقات هفته های پیش روی این تیم فکر می کنیم، این مثل در ذهن متبادر می شود که “ناهاردان بللی دی شاما نه وار!”


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.