کد خبر : 2402
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1393 - 7:50

شهردار تبریز: باور شهید باکری در هر دو حیطه مدیریت شهر و فرماندهی جنگ یکسان بود

شهردار تبریز: باور شهید باکری در هر دو حیطه مدیریت شهر و فرماندهی جنگ یکسان بود

  شهردار تبریز، با گرامیداشت سی‌و‌یکمین سالگرد شهادت سردار شهید مهدی باکری و روز شهردار، داشتن روحیه جهادی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، علمی و  مبارزه را مهم‌ترین بارزه این شهید عنوان کرد.

 

دکتر صادق نجفی در شورا معاونان و مدیران شهرداری تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: شهید باکری، در هر سه مقطع تحصیل دانش، تصدی شهرداری و حضور در جبهه‌های نبرد حق عیله باطل، با داشتن روحیه جهادی و انگیزه‌های متعالی، تمام توان خود را صرف سربلندی جامعه اسلامی کرد.
وی با بیان این که منش شهید باکری در عرصه مدیریت شهرداری، همان باوری بود که وی را به اسوه تمام‌عیار دفاع مقدس تبدیل کرد، گفت: باید تمام قابلیت‌ها و استعدادهای خود را امروز، در مسیر همین باور و اراده به کار گیریم؛ لازمه این امر تطبیق تمام شئونات و ارکان مسئولیت با مشی دفاع مقدس و به ویژه رفتار و کردار شهید باکری است.
وی با اشاره به این که باور شهید باکری در هر دو حیطه مدیریت شهر و فرماندهی جنگ یکسان بود، تاکید کرد: امروز وقتی از این شهید بزرگوار به عنوان «تبلور غیرت آذربایجان» یاد می‌کنیم باید این وجهه شخصیتی ایشان را در هر حوزه‌ای که فعالیت داریم، مد نظر داشته باشیم.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: شهید آقامهدی باکری از سویی در وادی مسئولیت، جدی، مصمم و سخت‌کوش بود و از سوی دیگر، در برابر مردم، صبور، متواضع و مهربان بود؛ این دو شاخص رفتاری، نمود تکریم ارباب رجوع بوده و امروز نیز باید مورد توجه حوزههای مختلف مدیریتی باشد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.