کد خبر : 24035
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 13:38

شکست تراکتور برابر تیم مهمان

شکست تراکتور برابر تیم مهمان

ترکتورسازی در روز پر از اشتباه بازیکنان خود، نتوانست امتیاز دیدار را کسب کند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز دوشنبه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام(ره) تبریز میزبان تیم استقلال تهران بود.

در شرایطی که در نیمه اول بازی دو تیم بیشتر در میانه زمین در جریان بود، پاس به عقب شجاعی در هجده قدم به دیاباته رسید تا او با یک چرخش و ضربه دقیق گل اول را به ثمر برساند.

در نیمه دوم اشتباهات خط دفاعی تراکتور در دفع توپ با فرصت طلبی مهاجمان استقلال همراه شد تا نتیجه روی دو گل قائدی و دیاباته سه بر صفر شود.

بعد از این نتیجه شجاعی ۳ تعویض همزمان انجام داد و با ورود دژآگه روند بازی به نفع تراکتور عوض شد اما زمان برای جبران ۳ گل کافی نبود. با این ۳ امتیاز استقلال ۲۲ امتیازی شد و به صدر جدول رفت. تراکتور نیز همچنان ۱۶ امتیازی باقی ماند.

ترکیب تراکتور: محمد رضا اخباری، هادی محمدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری، مهدی تیکدری، میثم تیموری(۶۱- احسان حاج‌صفی)، وفا هخامنش، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی و محمد عباس زاده

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

شرح گل:

تراکتور صفر – استقلال ۱ (دقیقه ۳۸: شیخ دیاباته): پاس رو به عقب اشتباه مسعود شجاعی به شیخ دیاباته رسید تا او با دریبل زیدانی و تماشایی از سد وفا هخامنش عبور کند و با شوت زمینی گل اول آبی‌ها را بزند.

تراکتور صفر – استقلال ۲ (دقیقه ۶۰: مهدی قایدی): اشتباه مدافعان تراکتور توپ را به استقلال رساند که ضربه سر امیرارسلان مطهری و پاس او به مهدی قایدی را این بازیکن در موقعیت تک به تک تبدیل به گل کرد.

تراکتور صفر – استقلال ۳ (دقیقه ۶۵: شیخ دیاباته): ارسال مهدی مهدی‌پور از روی کرنر توسط مدافعان تراکتور دفع شد و به داریوش شجاعیان رسید که او با فریب دو بازیکن حریف توپ را به سمت راست زمین برد و به قایدی رساند که پاس در عرض او به دیاباته و ضربه چیپ این بازیکن تبدیل به گل سوم آبی‌ها شد.

تراکتور ۱ – استقلال ۳ (دقیقه ۸۰: محمد عباس‌زاده): پاس رو به جلوی اکبر ایمانی و در ادامه پاس سرضرب و در عمق مسعود شجاعی به پشت مدافعان استقلال در شرایط خوبی به محمد عباس‌زاده رسید تا او در موقعیت تک به تک با مظاهری با شوت زمینی گلزنی کند.

این دومین شکست متوالی تراکتور برابر استقلال در تبریز است. بازی رفت سال گذشته ۲ تیم در تبریز نیز با نتیجه ۴ بر ۲ به سود استقلال به اتمام رسیده بود. استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی کشور هم به مصاف هم رفته بودند که تراکتور با برتری ۳ بر ۲ برابر استقلال به مقام قهرمانی جام حذفی دست یافته بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.