کد خبر : 2409
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1393 - 9:35

شهردار تبریز: روند شهرسازی باید با خواست و مطالبه عموم شهروندان منطبق باشد

شهردار تبریز: روند شهرسازی باید با خواست و مطالبه عموم شهروندان منطبق باشد

آی نیوز: شهردار تبریز با بیان این که روند شهرسازی باید با خواست و مطالبه عموم شهروندان منطبق باشد، اظهار داشت: مناسب‌سازی محیطی و توجه به جانبازان و معلولان، باید در جزئی‌ترین بخش‌های ساختار شهر، مورد توجه قرار گیرد.

 

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در جمع معاونان شهرسازی و معماری مناطق ۱۰ گانه تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: در نبود مدیریت واحد شهری، به هماهنگی و هم‌افزایی کم‌نظیری با بخش‌های مختلف مدیریت استان دست یافته‌ایم، همین موضوع است که امروز، موجب شده پروژه‌های کلان عمرانی، در کمترین مدت به ثمر برسند.
وی در ادامه تاکید کرد: به هیچ عنوان نباید از محدوده مصوبات شورای اسلامی شهر خارج شویم و این پایبندی را میثاق خدمتگزاری خود می‌دانیم.
نجفی تصریح کرد: صدور پروانه‌های ساخت‌و‌ساز، در چارچوبی به غیر از مصوبات تعرفه و برنامه‌و بودجه شورا قابل قبول نیست.
شهردار تبریز اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات موثری که در یک سال اخیر به خصوص با تاسیس کمیسیون حل اختلاف در مجموعه شهرداری تبریز صورت گرفته است، امروز شاهد کاهش چشمگیر حجم پرونده ماده ۱۰۰ هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: انتخاب شهردار تبریز به عنوان نماینده اول شهرداران کشور در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌‌های کشور در سال ۹۳، فراتر از  موفقیت و افتخار یک شخص بوده و از جایگاه بی‌بدیل شهر و شهرداری تبریز حمایت می‌کند.
صادق نجفی اظهار داشت: خرسندیم که امروز موفق شدیم این جایگاه را در خدمت برنامه‌های توسعه و عمران شهر به کار گیریم.
شهردار تبریز با بیان این که در یک سال اخیر سعی کردیم در حوزه‌های مختلف، جایگاه شهر تبریز را در تمام تصمیم‌سازی‌ها مدنظر قرار دهیم، گفت: بر این اساس، امروز برنامه‌های محوری و رویکردهای تحول‌آفرین شهرداری تبریز طی رایزنی‌های مستمر و ماهانه با وزارت مسکن و شهرسازی پیگیری می‌شود.
وی با تقدیر از عملکرد معاونت شهرسازی و معماری در یک سال اخیر، تاکید کرد: این همت و پشتوانه ارزشمند نقش ارزنده‌ای در پیگیری روند تحول شهر خواهد داشت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.