کد خبر : 24095
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 19:07

سه طرح ورزشی در روستاهای آذربایجان شرقی افتتاح شد

سه طرح ورزشی در روستاهای آذربایجان شرقی افتتاح شد

سالن ورزشی شهدای لک لر به متراژ یکهزار و ۴۰۰ مترمربع می باشد که از محل اعتبارات استانی احداث شده و بعد از افتتاح، محلی برای فعالیت های ورزشی اهالی روستای لک لر و روستاهای همجوار خواهد بود.

زمین چمن مصنوعی روستای شهدای زاوشت بناب به متراژ یکهزار و ۱۵۲ مترمربع است که ساخت آن از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و از محل اعتبارات ملی اجرا شده است.
زمین چمن مولان به متراژ یکهزار و ۵۶ مترمربع می باشد از محل اعتبارات ملی اجرا شده و جهت استفاده ورزشکاران روستای مولان و روستاهای همجوار مورد بهره برداری قرار گرفت.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی روز شنبه در آیین افتتاح زمین ورزشی زاوشت بناب اظهار کرد: از اقدامات بخش خصوصی استقبال می‌کنیم تا در سایر روستاهای شهرستان بناب نسبت به توسعه ورزش همگانی فعالیت داشته باشند.
ایوب بهتاج با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم بناب در رابطه با تخصیص اعتبارات ورزشی از وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم مردم بناب نیز قدر زیرساخت‌های ایجاد شده را به خوبی بدانند.
وی گفت: تا پایان دهه مبارک فجر ۲ طرح ورزشی دیگر شامل سالن ورزشی گله بان مرند و زمین چمن مصنوعی اسپیران تبریز افتتاح خواهد شد و در مجموع بیش از ۷۷ هزار متر مربع به اماکن ورزشی استان آذربایجان شرقی افزوده می شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.