کد خبر : 24122
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 9:55

عاشقانه‌های دل‌سپردگی مردم تبریز در دیدار رهبری

عاشقانه‌های دل‌سپردگی مردم تبریز در دیدار رهبری

مردم آذربایجان‌شرقی و تبریز برای شانزدهمین سال پیاپی و در گرامیداشت قیام خونین ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ امروز چهارشنبه در مصلای امام خمینی (ره) تبریز به شکل ویدیویی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و تجدید میثاق کرده و به سخنان ایشان گوش جان سپردند.

حاضران در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حالی که عاشقانه و با شور و شوق شرکت کرده بودند، دست نوشته هایی با مضمون «لبیک یا خامنه ای»، «جانم فدای رهبر»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، و با شعار «صلی علی محمد، بوی خمینی آمد»، «آذربایجان جانباز، خامنه ای دن آیریلماز» و «آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی»، ارادت قلبی و واقعی خود را نسبت به رهبر معظم انقلاب ابراز داشتند.
در این دیدار که مردم شهید پرور تبریز، خانواده‌های شهدا، اقشار مختلف مردم، استاندار آذربایجان‌شرقی،  نمایندگان مجلس، مسئولان محلی، بسیجیان، فرهنگیان، دانشگاهیان و فرماندهان نظامی و انتظامی شرکت کردند؛ رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله بیش از ۲ متری و استفاده ۱۰۰ درصدی شرکت کنندگان از ماسک مورد توجه خاص قرار داشت.
توزیع رایگان ماسک و ضدعفونی دست ها از جمله موارد بهداشتی دیگر در برگزاری این مراسم بود و ماموران دانشگاه علوم پزشکی نسبت به اجرای پروتکل ها نظارت داشتند.
قبل از آغاز بیانات مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به نمایندگی از حاضران دقایقی سخنرانی و در پایان شعری به زبان ترکی قرائت کرد.
در این مراسم، گروه سرود و تواشیح به اجرای برنامه پرداختند و پس از پایان اجرا از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت مستقیم که نظاره گر برنامه های فرهنگی و مذهبی بودند، مورد تشویق و تفقد معظم له قرار گرفتند.
حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای خطاب به نوجوانان اجرا کننده برنامه های فرهنگی و مذهبی فرمودند: احسنتم، طیب الله انفاسکم انشاالله.
مردم تبریز همه ساله به مناسبت قیام خونین ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ شمسی علیه رژیم طاغوت با رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران و بیت معظم له دیدار می کردند، اما امسال به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ و رعایت دستور العمل های بهداشتی این دیدار در مصلای امام خمینی تبریز و به شکل ویدیویی از ساعت ۱۰ صبح برگزار شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.