کد خبر : 24141
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 - 16:52

۱۳ هزار هنرمند در بازار مجازی صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی غرفه دارند

۱۳ هزار هنرمند در بازار مجازی صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی غرفه دارند

احمد حمزه‌ زاده، روز شنبه با اشاره به رونمایی از شبکه و فضای مجازی صنایع‌ دستی استان به آدرس www.saraycrafts.ir افزود: این شبکه مجازی حدود ۶ ‌ماه گذشته با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان راه‌اندازی و ۲ هفته پیش با حضور مسوولان استانی و تعدادی از هنرمندان صنایع دستی رونمایی شد.

وی با بیان اینکه بازار اینترنتی صنایع ‌دستی استان با سه رویکرد معرفی، آموزش و فروش راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: در این بازار مجازی بیش از ۸۵ نوع صنایع‌دستی استان معرفی می‌شوند و آتلیه تخصصی برای عکاسی تمام آثار هنری تعبیه شده که تاکنون حدود یک هزار عکس بارگذاری شده است.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در داخل این بازار آثاری که مهر اصالت دارند به ‌صورت شاخص‌تری معرفی می‌شوند، گفت: در بخش آموزش، کلاس‌های مجازی صنایع ‌دستی تعبیه شده است که به مباحث آموزشی در آن می‌پردازد و بخشی نیز مربوط به شهرهای جهانی و شهرهای ملی است.
حمزه زاده، ادامه داد: این سازمان قراردادی با اداره پست برای ارسال بسته‌های پستی به سراسر کشور منعقد کرده است و براساس قرارداد تجارت الکترونیک مشتری‌ها چنانچه تمایل به عودت کالا داشته باشند، می‌توانند آن را مرجوع کنند.
وی یادآوری کرد: در زمان کنونی این سایت به زبان فارسی تنظیم شده است و تلاش می شود بعد از رفع تحریم‌ها و امکان اتصال به بازار جهانی به زبان انگلیسی نیز ترجمه شود


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.