کد خبر : 2415
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1393 - 5:30

عضو شورای اسلامی شهر: رقابت سازنده بین شهرداری‌های مناطق، اقدامات بی‌سابقه‌ای را رقم زده‌است

عضو شورای اسلامی شهر: رقابت سازنده بین شهرداری‌های مناطق، اقدامات بی‌سابقه‌ای را رقم زده‌است

عضو شورای اسلامی شهر، تاکید کرد که با رقابت سازنده ای که بین مناطق شهرداری به وجود آمده و با مدیریت کارساز شهردار تبریز، شهر در حال تجربه اقدامات اساسی شده است.

بهروز خاماچی، در مراسم بهره برداری از پروژه پل و خیابان خبرنگار، ضمن اشاره به پاره‌ای از این اقدامات افزود: با اتکا به همین رقابت های سالم و سازنده و همین مدیریت مدبرانه، کارهایی در شهر انجام گرفته که برخی از آن ها در ۵۰ سال اخیر بی سابقه است.
عضو کمیسیون فرهنگی شورا، خاطرنشان کرد:  تبریز بر خلاف بسیاری از شهرهای بزرگ کشور، همواره از پیشینه تمدنی و شهری برخوردار بوده است؛ اما متاسفانه زلزله های شدیدی که در طول تاریخ در تبریز رخ داده، تنها بخش اندکی از آن تمدن چشمگیر را باقی گذاشته است.
خاماچی، تنها راه احیای پیشینه پر افتخار تبریز را، اتحاد و همدلی بین شهرداری، شورا و شهروندان دانست وگفت: با وجودی که داشته های ما از آن پیشینه پر افتخار، اندک است، اما می توانیم با همکاری و مشارکتی که بین سطوح مختلف مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر و شهروندان ایجاد می کنیم، بار دیگر موقعیت تاریخی شهرمان را احیا کنیم و جایگاه تبریز عزیز را اعتلا بخشیم.
گفتنی است پل و خیابان خبرنگار، واقع در آخر راسته کوچه، پیش از ظهر امروز با حضور شهردار تبریز و تنی چند از اعضای شورای شهر و شهروندان، به بهره برداری رسید.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.