کد خبر : 24213
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 7:31

کشف ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در”تبریز”

کشف ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در”تبریز”

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف ۳۹۷ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر در تبریز خبر داد.

حسین عبدی، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان موادمخدر مقادیر زیادی موادمخدر را از شهرهای شرق کشور تهیه و به آذربایجان‌شرقی منتقل خواهند کرد، شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اشرافیت اطلاعاتی محل دپو و نگهداری موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در بازرسی از منزل مورد نظر مقدار ۳۹۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد از نوع تریاک کشف و سه متهم در این راستا دستگیر شد.

عبدی، اعتیاد به موادمخدر را منشا بسیاری از جرائم دانست و یادآور شد: از مردم و شهروندان تقاضا داریم اخبار و اطلاعات خود را در زمینه موادمخدر با شماره‌های ۱۱۰ ، ۱۲۸ و ۲۱۸۲۶۰۱۴ به پلیس اعلام بکنند و مطمئن باشند که برخورد پلیس با سوداگران مرگ جدّی و سخت خواهد بود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان موادمخدر دستور پلیس استان قرار دارد، افزود: از ابتدای سال‌جاری مقدار یک‌هزار و ۱۲۷ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف که این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱۴ درصد افزایش داشته و در این مدت اعضای  سه باند تهیه و توزیع موادمخدر متلاشی و تعداد یک‌هزار و ۶۸ فقره پرونده اعم از قاچاقچی، حمل‌کننده و توزیع‌کننده موادمخدر تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

برچسب ها :


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.