کد خبر : 24309
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1400 - 4:06

مسوولان بیشتر از مردم از شرایط انتقاد می‌کنند/ جای مسوولان و مردم عوض شده است

مسوولان بیشتر از مردم از شرایط انتقاد می‌کنند/ جای مسوولان و مردم عوض شده است

عضو شورای شهر تبریز گفت: مسوولان بیشتر از مردم از شرایط انتقاد می‌کنند، انگار مردم مسوول شرایط زندگی فعلی هستند و جای مسوولان و مردم عوض شده است.

پرویز هادی در سخنرانی پیش از دستور خود در ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز  اظهار داشت: مسوولان بیشتر از مردم از شرایط انتقاد می‌کنند، انگار مردم مسوول شرایط زندگی فعلی هستند و جای مسوولان و مردم عوض شده است.

وی افزود: مشکلات عمده در تمام زمینه‌های زندگی مردم وجود دارد و این نشان می‌دهد در گذشته فقط شعار داده شده و عملگرایی نبوده است.

هادی با بیان اینکه از عزیزان می‌خواهم اگر در موردی انتقاد می‌کنند راهکار آن را نیز بیان‌کنند، گفت: اینکه از امروز برای انتخابات چهار سال بعد فکر کنیم، درست نیست و ظلم در حق مردم است.

وی تصریح کرد: امروز که در این صندلی‌ها نشسته‌ایم باید وظیفه‌ای که به گردن ما گذاشته شده به خوبی انجام دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز یادآو  شد: در کلان‌شهر تبریز هنوز در برخی محلات مشکل فاضلاب وجود دارد که به راحتی می‌تواند حل شود.

وی بیان داشت: در زمان‌های بارندگی، آبگرفتگی معابر فرعی و اصلی یکی از مشکلات اساسی مردم است اما راهکار اساسی ارائه نشده است که می‌توان با کانال‌کشی مناسب از جمع شدن آب جلوگیری کرد.

هادی اضافه کرد: به دلیل عدم لایروبی برخی مواقع در بارندگی آب به داخل منازل و مغازه‌های مردم ورود می‌کند.

وی متذکر شد: ماشین‌آلات شهرداری آماده نیستند و در زمینه ماشین‌آلات ضعف‌های اساسی وجود دارد که باید توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشیم.

پرویز هادی  گفت: بعد از چندین دوره شورای ششم شروع شده و هنوز مشکلات پابرجاست.

وی با بیان اینکه بعد از پنج دوره شورا هنوز مشکل قرارداد کارکنان حل نشده است، ادامه داد: ساعت‌ها در مورد مشکلات قراردادی کارکنان صحبت شده اما هنوز مشکلات پابرجاست.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: تبریز بزرگترین مشکلات را دارد، امروز باید برای تبریز سرمایه‌گذار جذب کنیم و اگر‌ اینگونه نباشد از بن بست خارج نخواهیم شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.