کد خبر : 2439
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 فروردین 1394 - 9:06

شهردار منطقه ۶ تبریز خبر داد؛ غرب تبریز پذیرای میهمانان بهاری سراسر کشور

شهردار منطقه ۶ تبریز خبر داد؛ غرب تبریز پذیرای میهمانان بهاری سراسر کشور

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: با آغاز سال نو و تعطیلات نوروز غرب تبریز پذیرای میهمانان بهاری از سراسر کشور است.

 

به گزارش آی نیوزبه نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، فرهاد روشنی گفت: پرسنل و همکاران شهرداری منطقه ۶ بطور تمام وقت در مبادی ورودی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی در ایستگاههای استقبال از بهار در محل پلیس راه تبریز مرند و میدان شهید مدنی حضور دارند.
وی افزود: شهرداری منطقه ۶ در این ایستگاهها با ارائه گل و شیرینی و بسته های فرهنگی حاوی سی دی و نقشه راهنمای تبریز از گردشگران استقبال می کند.
روشنی با اشاره به قرار گرفتن سه مبدا اصلی ورودی زمینی، هوایی و ریلی شهر در حوزه منطقه ۶، ادامه داد: غرب تبریز در ۳ روز اول بهار پذیرای میهمانان عزیز تبریز از سراسر کشور و نیز مسافران خارجی بوده است و براساس تجربه سالهای گذشته و پیش بینی انجام شده ورود میهمانان نوروزی در هفته دوم تعطیلات نیز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: ایستگاههای استقبال از بهار منطقه ۶ همچنین مجهز به نیازهای اولیه مسافران مثل نمازخانه، سرویس بهداشتی، خودروهای امدادی، آتش نشانی، کارواش، غرفه صنایع دستی، غذای سنتی، آثار هنری و سوغات تبریز و… است.
شهردار منطقه ۶ گفت: همچنین به مناسبت قرار داشتن در سال بز به عنوان نماد سال ۹۴، با تعریف برنامه های فرهنگی و تفریحی برای کودکان نمایش عروسکی شنگول و منگول در ورودی شهر تبریز در پلیس راه تبریز مرند اجرا می شود.
 فرهاد روشنی، خاطر نشان کرد: مساجد منطقه ۶ نیز برای پذیرایی و خدمات دهی به میهمانان نوروزی و اسکان اضطراری آمادگی دارند و مسجد امام سجاد (ع) شهرک امام، مسجد امام سجاد (ع) راه آهن و مسجد نبی اکرم شنب غازان در این خصوص به مردم و مسافران معرفی شده است.
گفتنی است سطح حوزه ی شهرداری منطقه ۶ با جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر، وسعتی بالغ بر ۷ هزار و ۴۳۱ هکتار منطقه ی غرب و شمالغرب تبریز را تحت پوشش قرار می دهد.
این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ورودی زمینی شمالغرب تبریز، ورودی مسیر هوایی و نیز مسیر ریلی، از اهمیت و جایگاه خاصی در ارائه خدمات به مسافران ایفا می کند.
مساحت کل فضای سبز منطقه با ۲۴ پارک بزرگ و محله ای بالغ بر ۱۰۴ هکتار بوده و دو پارک قوناقلار باغی و حجاج در ورودی شمالغرب تبریز، آماده میزبانی از مسافران نوروزی خواهد بود.
منطقه ۶ شهرداری تبریز با ۷۴۳۱ هکتار مساحت و ۱۰۴ هکتار فضای سبز تعداد ۲۴ پارک، ۴۵ باب مسجد و حسینیه و ۸۵ مرکز آموزشی وتحصیلی دارد که برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی آماده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.