کد خبر : 2444
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 فروردین 1394 - 7:44

خاماچی:اقدامات عمرانی شهر، در افزایش مسافران نوروزی موثر بوده است

خاماچی:اقدامات عمرانی شهر، در افزایش مسافران نوروزی موثر بوده است

آی نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، استقبال مسافران نوروزی را از جاذبه‌های مختلف شهر تبریز، فرصتی ارزشمند عنوان کرد.

 

به گزارش آی نیوز، بهروز خاماچی گفت: خوشبختانه در طول سال های گذشته با توجه به اقدامات عمرانی که در تبریز انجام گرفته، چهره شهر متحول و امکانات رفاهی بیشتر شده است از این رو مسافران زیادی این کلانشهر را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند؛ پس لازم است که امکانات افزایش یابد .
وی اظهار کرد: در گذشته از طرف مسئولان توجه خاصی به موضوع گردشگری نشده بود اما اکنون با توجه به سابقه تاریخی و اجتماعی که تبریز دارد، توجهات بیش از پیش شده است .
عضو شورای اسلامی شهر افزود: در شورای اسلامی کلانشهر تبریز به موضوع گردشگری و آماده کردن شهر برای پذیرایی از میهمانان تاکید شده است اما موضوعی که بیشتر مورد توجه ماست افزایش تعداد هتل و هتل آپارتمان ها است زیرا به نظر می رسد تعداد این مجموعه ها ناکافی است .
خاماچی ادامه داد: پیشنهاد شورای شهر، صدور مجوز شهرداری به بخش خصوصی برای ساخت هتل آپارتمان است که امیدواریم با هماهنگی های لازم در تابستان آینده این مشکل نیز برطرف شود .
وی افزود: خوشبختانه شهروندان تبریز برخورد خوبی با مسافران دارند و فرهنگ مهمانپذیری از ابتدا در بین مردم آذربایجان نهادینه شده است و از این بابت جای نگرانی نیست .
خاماچی اضافه کرد: تلاش تمام مسئولان شهر تبدیل تبریز به مقصدی ایده‌ال برای گردشگری است زیرا پتانسیل های موجود در شهر این مسیر را هموار می کند


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.