کد خبر : 24446
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 8:23

سارقان لاستیک خودروها در معابر تبریز دستگیر شدند

سارقان لاستیک خودروها در معابر تبریز دستگیر شدند

 ماموران پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی با دستگیری سارقان لاستیک خودروهای پارک شده در معابر تبریز در روزهای گذشته، به نگرانی شهروندان پایان دادند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی روز چهارشنبه در یک گفت و گوی خبری با اعلام این مطلب از شناسایی و دستگیری باند چهار نفره سارقان لاستیک خودروهای پاک شده در معابر، خیابان ها و مقابل منزل شهروندان در تبریز خبر داد.

سرهنگ ابراهیم محمودی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت لاستیک خودروها در معابر عمومی، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: با اتمام تحقیقات نامحسوس پلیس و بررسی مستندات موجود، سرانجام مأموران پلیس آگاهی با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی باند چهار نفره سارقان لاستیک خودرو را شناسایی و در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به اعتراف سارقان به ۵۳ فقره سرقت لاستیک از خودروها در معابر عمومی تبریز خاطرنشان کرد: در این راستا هفت نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.
سارقان ۵۳ حلقه لاستیک خودروها در معابر تبریز دستگیر شدند
تصویری از یک خودروی دیگر که سارقان لاستیک ها و رینگ های جلویش را باز کرده اند

سرهنگ محمودی در پایان به برخورد قاطع پلیس با از بین برندگان امنیت و آرامش مردم در جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، سرقت لاستیک های پارک شده در معابر و خیابان های تبریز در روزهای گذشته، بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و رسانه های محلی داشت و کاربران فضای مجازی با انتقاد از ادامه این روند، خواستار برخورد جدی پلیس با قانون شکنان و سارقان بودند.

به دنبال وقوع این اتفاق، تصاویر متعددی از خودروهایی که لاستیک و رینگ آنها آنها به سرقت رفته و سارقان به جا لاستیک های سرقتی، آجر گذاشته بودند، در فضای مجازی منتشر و بین کاربران دست به دست شد.

یکی از کاربران فضای مجازی با نوشتن اینکه چهار دست لاستیک و رینگ خودروی سمند حدود ۱۵ میلیون تومان می ارزد، سرقت لاستیک های خودروهای شهروندان را موجب نگرانی شهروندان دانسته و خواستار برخورد قاطع پلیس با سارقان شده بود.

حال پلیس با شناسایی و دستگیری اعضای این باند سرقت، مُهر پایانی بر دغدغه و نگرانی مردم تبریز از وقوع این پدیده مذموم گذاشت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.