کد خبر : 24497
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 8:58

بازگشت محدودیت‌های کرونایی به تبریز

بازگشت محدودیت‌های کرونایی به تبریز

برگزاری هر گونه تجمعات و اجتماعات و برنامه‌های عمومی، فرهنگی، اجتماعی، و هنری محدود می‌شود.

با توجه به شرایط خاص کرونایی شهر تبریز و با عنایت به تدابیر اتخاذ شده توسط متولیان بهداشتی و سلامت، بایستی ساز و کار رعایت مقررات و شیوه‌نامه‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد تا شاهد شیوع امیکرون و افزایش بستری‌های دردسر ساز نشویم.
محمد حسین حسن زاده مدیر سلامت شهرداری تبریز در این باره گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی و شدت شیوع سویه امیکرون، محدودیت خاصی اعمال شده و در این راستا ضروری است از برگزاری هر گونه برنامه‌های عمومی که منجر به اجتماع شود، با توجه به رنگ‌بندی شهر تبریز که در آستانه قرمز شدن است، بطور جدی ممانعت شود تا اجازه ندهیم که این ویروس در سطح کشور جولان‌گری کند.
مدیر سلامت شهرداری اذعان کرد: به دلیل خصوصیاتی که این ویروس دارد، باید بسیار جدی شویم و باور کنیم که سرعت شیوع امیکرون چندین برابر بیشتر از دلتا است.
حسن زاده درباره اقدامات لازم جهت پیشگیری از ویروس کرونا یادآور شد: طبق توصیه‌ها بایستی از ماسک استفاده کرده، فاصله اجتماعی را رعایت کرده و در تجمعات وارد نشویم و محیطی با تهویه مناسب داشته باشیم.
وی همچنین رعایت شرایط خاص کرونایی را در ناوگان حمل و نقل عمومی لازم دانست و افزود: مسافرگیری با ظرفیت و سرنشین کم و استفاده از ماسک برای مسافران اتوبوس‌ها و قطارهای شهری و تاکسیرانی الزامی بوده و از هر گونه دورهمی‌ها و سفرهای غیر ضروری در شهر بایستی اجتناب کنیم.
حسن زاده ابراز امیدواری کرد: در صورت رعایت دستورالعمل‌ها، امیدواریم محدودیت‌های سراسری در سطح کشور ایجاد نشود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.