کد خبر : 24552
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 17:10

علی پور : معاونت ورزشی را با شرایط مساعد تحویل نگرفتیم

علی پور : معاونت ورزشی را با شرایط مساعد تحویل نگرفتیم

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت : معاونت ورزشی را با شرایط مساعد تحویل نگرفتیم

 

 

علی پور معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: به علت کرونا بیشتر اماکن ورزشی شهرداری تعطیل شده بودند و نیز برخی سالن های ورزشی و استخرها به دلیل نیاز به بازسازی بسته شده بودند که برای بازسازی و فعال شدنشان اقدامات لازم را ترتیب دادیم.

استخر توانا و خاوران در حال فعالیت هستند و تالار شهرداری بازسازی شده وآماده خدمت رسانی است وهمه سالن ها ی ورزشی نیز فعال شده اند

مسابقات جام رمضان در ۲۹ روزدر رشته های مختلف برگزار و موجب فعالیت و شور و نشاط در شرکت کننده ها شد و همچنین استعداد های ورزشی خوبی شناسایی شدند.

شهردار و اعضای شورای شهر همکاری قابل توجهی داشتند به خصوص باید از پهلوان هادی و کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تشکر کنم که همکاری کرده و همه تمهیدات لازم را مهیا کردند.

ورزش همگانی برای ما در اولویت قرار دارد و توجه ویژه به آن خواهیم کرد؛ این امر تاکید شهردار و نیز شورای شهر بوده است و ما هم تمام تلاشمان را برای سوق دادن مردم به سمت ورزش همگانی خواهیم کرد.

دراین راستا شعار ما، تابستان ایده آل ورزشی در شهرداری تبریز است که در جهت تحقق آن حرکت خواهیم کرد و در طول تابستان به صورت رایگان در رشته های مختلف ورزشی آموزش هایی را خواهیم  داشت.

در نظر داریم شش آکادمی ورزشی با همکاری هیئت ها در رشته های مختلف فوتبال، کشتی، والیبال و…. ایجاد و با کشف استعداد ها و آموزش، تیم داری را از همان پایه آغاز کنیم.
فعالیت ورزشی  شهرداری تاثیر بسزایی در ورزش دارد و اکنون در لیگ برتر و دسته اول بازیکنانی را داریم که از نونهالی در تیم های شهرداری پرورش یافته اند؛

متاسفانه در دوره قبلی شورای شهر با
تصمیم اعضا ۲۹ رشته ورزشی شهرداری حذف شدند و فعالیت نکردند.

به اعتقاد من هزینه کردن در ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

من به عنوان فردی ورزشی هرچقدر در این راه دوندگی کنم خسته نمی شوم و علاقه مند به تلاش در این عرصه هستم و خوشحالی مردم و شور و نشاطی که در آن ها ایجاد می شود تمام سختی ها و خستگی ها را از بین می برد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.