کد خبر : 24570
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 - 6:48

عضو شورای شهر: اجرای فاز پنجم سهند فعلا نباید شروع شود

عضو شورای شهر: اجرای فاز پنجم سهند فعلا نباید شروع شود

عضو شورای شهر سهند گفت: :تا رفع نواقص فازهای چهارگانه سهند، اجرای فاز پنجم فعلا نباید شروع شود

 

عطاالله سرایی عضو شورای شهر جدید سهند آغاز عملیات فاز پنجم سهند در شرایط فعلی را به صلاح شهروندان این شهر ندانست.

عطاالله سرایی در این خصوص گفت: الان فاز یک، فاز دو، فاز سه و فاز چهار شهر سهند دارای نواقص عمده هستند و در عین حال شرکت عمران می خواهد فاز پنج را شروع کنند که درست نیست. قبل از شروع فاز پنج باید نواقص فازهای قبلی رفع و به شهرداری تحویل شود.

وی افزود: تنها فاز یک سهند تحویل شهرداری شده است و فقط برای انجام زیرساخت های فاز دوم شهر جدید سهند بر اساس برآورد کارشناسی بالغ بر دو هزار و دویست میلیارد هزینه لازم است که شرکت عمران یا باید خودش این زیرساختها را اجرا نماید و یا در صورت تحویل فاز دوم به شهرداری این هزینه باید به شهرداری پرداخت شود.

سرایی گفت: الان در زمان بارش باران شاهد گرفتگی معابر و ورود آب به املاک و پروژه های اشخاص در مابین شرکت عمران  و میدان معلم هستیم که چندین بار اتفاق افتاده است که این مشکل باید توسط شرکت عمران رفع شود.

عضو شورای شهر سهند با  اشاره به اینکه در فاز دوم جداول، پیاده روها، روشنایی و فضای سبز ناقص هستند گفت: تنها فضای سبز فاز یک شهر سهند تحویل شهرداری شده است که این فاز هم دارای نواقصی است. حتی در فاز اول هم که تحویل شده شبکه فضای سبز تعریف نشده است و با تانکر آبیاری می شود که برای شهرداری سهند هزینه بر است.

سرایی با تاکید بر اینکه شهر سهند دارای مشکلات عدیده بسیاری است گفت: زیرساختهای شهر سهند نواقص عمده ای دارد که شرکت عمران باید هرچه سریعتر انجام دهد و تحویل شهرداری دهد. ما به دنبال تقابل با شرکت عمران نیستیم. هم شهرداری و هم شرکت عمران باید به حد و حدود و وظایف و اختیارات خود آشنا و واقف باشد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.