کد خبر : 24596
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 - 4:30

زمان آماده شدن ورزشگاه یادگار امام(ره) مشخص شد

زمان آماده شدن ورزشگاه یادگار امام(ره) مشخص شد

زمان بهره‌برداری از ورزشگاه ۷۰ هزار یادگار امام(ره) پس از مرمت رختکن‌ها مشخص شد.

عطا شرف‌شاهی معاونت عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در مورد فعالیت‌های عمرانی ورزشگاه یادگار امام (ره) اظهار داشت: بازسازی رختکن ورزشگاه امام در مراحل پایانی قرار دارد و در این رختکن‌ها نسبت به گذشته بزرگتر شده همچنین اتاق مربی برای رختکن‌ها نیز در نظر گرفته شده است که قبلا وجود نداشت.

وی افزود: ایجاد جکوزی آب سرد، سرویس بهداشتی با استاندارد جهانی و ورودی جدید رختکن از دیگر تغییرات ایجاد شده در ورزشگاه است و می‌توان امروز گفت که ورزشگاه امام (ره)امروز با ورزشگاه‌های روز دنیا در این بخش برابری می‌کند.

معاونت فنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان در مورد نورافکن ها نیز گفت: از سال ۱۳۸۸ که در مجموعه اداره کل ورزش و جوان حضور یافتم تاکید به بازسازی نورافکن‌ها داشتم و خوشبختانه در زمان مدیریت آقای ستوده‌نژاد این نورافکن‌ها بازسازی شده و باید بگوئیم برای پایین آوردن دکل نورافکن‌ها، از ۳ جرثقیل استفاده شده و در بازسازی هم مشخص شد که یکی از پیچ‌های پروژکتورها که هر کدام ۵۰ کیلوگرم است، شکسته و هر لحظه احتمال پایین افتادن آن و فاجعه‌ای همراه داشت.

وی یادآور شد: متاسفانه در این مدت بازدید لازم صورت نگرفته و آب زیر پایه‌های نورافکن جمع و احتمال شکست شدن و افتاده پروژکتورها وجود داشت، ضمن اینکه هر پروژکتور تنها با یک پیچ بسته شده بود که الان به ۳ پیچ افزایش دادیم تا در صورت شکست شدن پیچی، خطر افتادن آن وجود نداشته باشد. در ورزشگاه یادگار امام سرعت ورزش باد ۳۰ نات بوده و پایه پروژکتورها باید محکم بست شوند.

عطا شرف‌شاهی تاکید کرد: پیمانکار زمان ۹ شهریور را زمان آماده شدن ورزشگاه برای برگزاری مسابقات اعلام کرده اما من دقت را فدای سرعت نمی‌کنم و اگر چند روز هم  بهره‌برداری ورزشگاه با تأخیر همراه باشد، موردی ندارد.

ناصر هوشیار، مدیر مجموعه ورزشگاه یادگار امام (ره) هم از وضعیت مطلوب چمن ورزشگاه خبر داده و گفت: در حال حاضر چمن ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر است و می‌توانم بگویم با وجودی اینکه تبریز با زمستان سرد همراه است، اما چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) یکی از مطلوب‌ترین زمین‌های فوتبال کشور را داراست.

آماده شدن ورزشگاه یادگار

آماده شدن ورزشگاه یادگار

آماده شدن ورزشگاه یادگار

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.