کد خبر : 24698
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آذر 1401 - 9:31

دادستان تبریز: دستگاه قضا از اجرای طرح ساماندهی وانت بارها حمایت می‌کند

دادستان تبریز: دستگاه قضا از اجرای طرح ساماندهی وانت بارها حمایت می‌کند

 دادستان عمومی و انقلاب تبریز با بیان اینکه از اجرای طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروش حمایت می‌کنیم، گفت: با هر کس که در برابر اجرای طرح ساماندهی وانت بارها مقاومت کند، برخورد قضایی می‌شود.

به گزارش آی نیوز محبوب علیلو، روز دوشنبه با اشاره به طرح ساماندهی وانت بارها از سوی شهرداری تبریز، افزود: وانت بارهای میوه فروش و دستفروشان از عوامل بروز ترافیک شهری در تبریز هستند و ساماندهی آن ها از سوی شهرداری با همکاری دستگاه های مربوط ضروری است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های ذیربط موظف به همکاری و همراهی با شهرداری در اجرای این طرح هستند، اظهار داشت: برخی از مالکان وانت بارهای میوه فروش رفتارهای ناهنجار و مخاطره آمیز انجام می دهند و این کار آنان مطابق قانون جرم تلقی شده و دستگاه قضایی با این افراد برخورد قضایی خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: وظیفه شهرداری جلوگیری از معضل سدمعبر در شهر بوده و سایر دستگاه های ذیربط نیز باید در این کار با شهرداری همکاری کنند.

علیلو، ادامه داد: عوامل شهرداری نیز در مواجهه با وانت بارهای میوه فروش و دستفروشان برخورد مناسبی از خود نشان دهند و با رعایت حق و حقوق این افراد نسبت به انجام وظایف خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تامین بسترهای لازم برای امرار معاش افراد نیازمند از سوی شهرداری ضروری است، یادآوری کرد: در این راستا و برای ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در سطح شهر، شهرداری تبریز اقدام به دعوت از این افراد برای ثبت نام و تعیین مکان برای فعالیت آن ها کرده ولی با استقبال آنان مواجه نشده است.

علیلو، افزود: ساماندهی وانت بارهای میوه فروش و دستفروشان در سطح شهر موجب کاهش بار ترافیکی و رفع این معضل می شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در این شهر بیش از ۳۰۰ دستگاه وانت بار میوه فروش وجود دارد که همه آن‌ها در انحصار ۱۸ نفر است.

به گفته وی، تعدادی از این وانت بارها در کنار فروش میوه، اقدامات خلاف قانون مانند فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر انجام می دهند.

 

دستگاه قضا ساماندهی وانت

دستگاه قضا ساماندهی وانت

دستگاه قضا ساماندهی وانت

دستگاه قضا ساماندهی وانت


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.