کد خبر : 2494
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردین 1394 - 20:35

در پیام شهردار به مناسبت «روز جمهوری اسلامی» آمده است؛ «۱۲ فروردین» مبدا بالندگی و نشاط اجتماعی در سایه مردم سالاری دینی

در پیام شهردار به مناسبت «روز جمهوری اسلامی» آمده است؛ «۱۲ فروردین» مبدا بالندگی و نشاط اجتماعی در سایه مردم سالاری دینی

آی نیوز: شهردار تبریز در پیامی به مناسبت  ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، این روز را مبدا بالندگی و نشاط اجتماعی در سایه مردمسالاری دینی خواند.

 

به گزارش آی نیوز، در پیام دکتر صادق نجفی آمده است:۳۶ سال پیش در چنین روزهایی، در حالی که چند ماهی بیشتر از سرنگونی رژیم طاغوت نمی گذشت؛ و در حالی که اراده و تعلق خاطر اکثریت قریب به اتفاق ملت، به تجلی «اسلام» و «جمهوریت» در یک مفهوم واحد و مترقی، مسجل بود؛ نتایج همه‌پرسی عمومی، اراده سترگ ملت ایران را قانون‌مند ساخت.
وی در ادامه خاطرنشان کرده است:  دوازدهم فروردین ۵۸، یادآورد فریاد مردمی است که با نام خدا، به پا خواسته و با مجاهدت ها و ایثار خود ٬ ضمن نفی هرگونه خودکامگی٬ به استقلال٬ آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای” آری” دادند.
شهردار تبریز در ادامه این پیام، ۱۲ فروردین را نماد ارزنده «حماسه سیاسی» دانسته و یاد آورد شده است: با نگاهی به تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، می‌توان به جرات گفت دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، در حوزه‌های مختلف، مرهون استمرار حماسه سیاسی ملت ایران در ۱۲ فروردین سال ۵۸ بوده است.
نماینده شهرداران کشور در خاتمه با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، وحدت  و همدلی را از ارکان تعیین‌کننده پیروزی انقلاب اسلامی خوانده و با اشاره به محتوای نامگذاری سال جدید، از سوی رهبر معظم انقلاب، تاکید کرده است: تداوم و تقویت همدلی و همزبانی، کوتاه‌ترین مسیر پیشرفت کشور را ترسیم خواهد کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.