کد خبر : 2501
تاریخ انتشار : شنبه 15 فروردین 1394 - 5:42

مدیرعامل سازمان عون ابن علی خبر داد میزبانی خوب تفرجگاه عینالی از مسافران نوروزی و شهروندان تبریزی در روز طبیعت

مدیرعامل سازمان عون ابن علی خبر داد میزبانی خوب تفرجگاه عینالی از مسافران نوروزی و شهروندان تبریزی در روز طبیعت

آی نیوز: مدیر عامل سازمان عون ابن علی و پارک بزرگ تبریز از میزبانی خوب سازمان عینالی از جمع زیادی از مسافران نوروزی و نیز شهروندان تبریزی درروز طبیعت خبر داد.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز مسعود برزگر جلالی اظهار کرد: از ساعات اولیه روز طبیعت باغ های ربع رشیدی، پارک های نهالستان، ائل داغی، بام تیریز و تپه بقعه و مجموعه تله کابین تفرجگاه عینالی از حضور گردشگران روز طبیعت اشباع شده بود.
 برزگر جلالی گفت: تدابیر خوبی برای روز طبیعت در این تفرجگاه اندیشیده و تفرجگاه برای حضور مسافران و شهروندان آماده شده بود. به منظور جلوگیری از ریختن زباله ها و پسمانده ها در سطح تفرجگاهها علاوه بر اطلاع رسانی از طریق رادیو عینالی و توزیع بروشورهای فرهنگی، حدود ۳هزار کیسه زباله نیز بین شهروندان و میهمانان تفرجگاه عینالی توزیع شد.
وی با اشاره به حضور مسئولین و کارکنان سازمان، سبزبانان و انتظامات تفرجگاه از ساعت اولیه روز طبیعت در تفرجگاه افزود: تیم های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز و امداد و نجات کوهستان عینالی سازمان حلال احمر استان در تفرجگاه عینالی حضور و تا آخر شب اقدام به خدمت رسانی به همشهریان عزیز نمودند . همچنین در کنار این عزیزان  نیروهای انتظامی نیز تلاش کردند با حفظ نظم و امنیت روز خوبی را برای مردم و گردشگران به وجود آورند.
مدیرعامل سازمان در آخر ضمن تشکر از تمامی تلاشگران سازمان، تیمهای آتش نشانی، امداد و نجات کوهستان عینالی، نیروهای انتظامی حاضر در تفرجگاه عینالی از تمامی شهروندان و مهمانانی که در پاکیزه نگهداشتن طبیعت و فضای سبز تفرجگاه همکاری نمودند تشکر و قدردانی نمود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.