کد خبر : 2526
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 6:24

هدف اصلی مجموعه ورزش آذربایجان شرقی نتیجه گیری تراکتور است

هدف اصلی مجموعه ورزش آذربایجان شرقی نتیجه گیری تراکتور است

 سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات فوتبال باشگاه های آسیا، گفت: هدف اصلی مجموعه ورزش و مدیریت های سیاسی و انتظامی استان نتیجه گیری تیم فوتبال تراکتورسازی در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا است.

 

وی افزود: به همین منظور نشست های مختلف هماهنگی برای برگزاری باشکوه و منظم بازی های تراکتورسازی در سطح مدیریت های کلان شهری و استانی ترتیب یافته است.
وی اظهار کرد: هماهنگی ها بین دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی استان و شهرستان با جدیت تمام در حال انجام است تا در جریان برگزاری بازی های کوچکترین مشکلی به وجود نیاید.
اسبقیان با اشاره به بروز مشکلات جزیی در بازی قبلی، گفت: اینگونه ناهماهنگی ها برای فوتبال کشور و استان زیبنده نیست و باید تمام ارکان برگزاری بازی ها به هماهنگی لازم برسند تا مبادا در بازی های آینده شاهد چنین مشکلات جزیی باشیم.
وی برگزاری جلسات هماهنگی برای برگزاری بازی های تراکتورسازی در آسیا را لازم و ضروری خواند و یادآوری کرد: ما پاسخگوی عملکردهای خود هستیم و باید تمام ارگان های دخیل با جدیت و حساسیت کامل نسبت به انجام وظایف خود اقدام کنند.
اسبقیان ادامه داد: آثار مثبت و تعیین کننده برگزاری چنین جلساتی در طی ماه ها و سال های اخیر غیر قابل کتمان است، به نحوی که وضعیت اجتماعی و فرهنگی ورزشگاه یادگار امام تبریز در حال حاضر نسبت به دو سال قبل بسیار بهتر و مرتب تر شده است.
 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.