کد خبر : 2528
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 6:55

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز: افتتاح پنج پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان تا پایان خرداد

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز: افتتاح پنج پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان تا پایان خرداد

آی نیوز: معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از اتمام پروژه‌های عمرانی سال ۹۳ در بهار سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان خرداد سال جاری، شاهد تکمیل و بهره‌برداری پنج پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

 

محبوب عبداله‌پور در گفتگو با آی نیوز، با اعلام این خبر تصریح کرد: پروژه بیمارستان ویژه کودکان مبتلا به سرطان که هم‌اکنون در مراحل پایانی تکمیل و فضاسازی است، همزمان با سوم خرداد، افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.
وی افزود: این مرکز درمانی پنج‌طبقه، پس از اتمام عملیات عمرانی و تجهیز، نقش موثری در رفع نیازهای درمانی تبریز، منطقه و حتی سایر شهرهای مجاور، خواهد داشت .
وی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان راه‌آهن را از اقدامات مهم شهرداری در یک دهه اخیر در حوزه عمران خواند و افزود: این پروژه هم اکنون از پیشرفت فیزیکی چشمگیر برخوردار بوده و بیستم خرداد به بهره‌برداری می‌رسد.
عبداله‌پور، اظهار داشت: با توجه به تردد خودروهای سنگنین در این مسیر، با بهره‌برداری از این پروژه مهم، شاهد رفع مشکل قدیمی ترافیک و تغییر چهره در مسیر یکی از مهم‌ترین ورودی‌های شهر خواهیم بود.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، طراحی و احداث تقاطع غیرهمسطح معراج در ورودی وادی رحمت را با توجه به تراکم ترافیکی اتوبان کسایی به وادری رحمت، ضروری عنوان کرد و گفت: این پروژه دارای ۵۴ متر طول و ۲۲ متر عرض بوده و شامل باند‌های رفت و برگشت شهید کسایی به وادی رحمت است.
وی اضافه کرد: تقاطع غیرهمسطح معراج در ورودی وادی رحمت سی‌ام خرداد افتتاح و تقدیم شهروندان می‌شود.
عبداله‌پور همچنین از بهره‌برداری فاز دوم تقاطع غیرهمسطح حمید در سی‌ام خرداد خبر داد و افزود: با افتتاح این پروژه که اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در پی داشته است، تقاطع سه سطح شهید حمید باکری، به عنوان یکی از ماندگارترین پروژه‌های عمرانی شهر تبریز، مطرح خواهد بود.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از اتمام عملیات اجرایی پروژه ساختمان اصلی پایانه مرکزی تبریز تا پایان خرداد خبر داد و گفت: پروژه ساختمان اصلی پایانه مرکزی تبریز، با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، پس از ۳۵ سال بلاتکلیفی، تا پایان خرداد به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: این پروژه، با بهره گیری از بهترین نظرات و طراحی‌ها و استفاده از سازه‌های سبک، یک اثر معماری ارزشمند و زیبا خواهد بود.
عبداله‌پور در پایان با اشاره به پروژه‌های سال جاری، اظهار امیدواری کرد با استمرار تعامل و همگرایی با دستگاه‌های مختلف اجرایی و همچنین حمایت‌ و نظارت شورای اسلامی شهر، روند پرنشاط توسعه عمرانی شهر تبریز تداوم یابد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.