کد خبر : 2547
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 7:08

مدیر ممیزی و نوسازی شهرداری تبریز خبر داد؛ اجرای مراحل پایانی عملیات ممیزی در دو حوزه از مناطق ۶ و ۱۰

مدیر ممیزی و نوسازی شهرداری تبریز خبر داد؛ اجرای مراحل پایانی عملیات ممیزی در دو حوزه از مناطق ۶ و ۱۰

مدیر ممیزی و نوسازی شهرداری تبریز از اجرای مراحل پایانی عملیات میدانی ممیزی سیستماتیک در حوزه‌های یک و دوم مناطق ۶ و ۱۰ شهرداری خبر داد.

 

 بهروز شاه آبادی در گفتگو با شهریار، با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: انجام ممیزی مذکور در راستای اجرای قانون نوسازی و عمران شهری و با لحاظ بازه زمانی ۵ ساله پیش بینی شده در قانون مذکور انجام می گیرد .
وی اظهار داشت: با پایان عملیات میدانی ممیزی سیستماتیک در حوزه‌های یک و دوم مناطق ۶ و ۱۰، مدیریت ممیزی و نوسازی، در سال جاری، انجام ممیزی در سایر مناطق را در دستور کار خود قرار خواهد داد.
مدیر ممیزی و نوسازی شهرداری تبریز، عرصه، ساختمان، آپارتمان و واحد شغلی را چهار محور مهم فرم های ممیزی عنوان کرد و از شهروندان خواست تا در خصوص سوالات مطرح، با ممیزان همکاری داشته باشند.
شاه آبادی خاطرنشان کرد: اطلاعات گردآوری شده، پشتوانه مهم و کارساز، در پیش‌برد اهداف خدمتگزاری، کاهش مراجعات شهروندی و ارتقای تکریم ارباب رجوع خواهد داشت.
وی در عین حال تاکید کرد: ممیزانی که از سوی شهرداری برای گردآوری اطلاعات و پرکردن فرم‌های ممیزی اعزام می‌شوند، دارای لباس فرم و کارت‌شناسایی  با کد و شماره ویژه هستند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.