کد خبر : 2551
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 8:23

شهردار منطقه دو تبریز عنوان کرد؛ شتاب در اجرای دو پروژه طرح شبدری ائل‌گلی و تعریض جاده باسمنج

شهردار منطقه دو تبریز عنوان کرد؛ شتاب در اجرای دو پروژه طرح شبدری ائل‌گلی و تعریض جاده باسمنج

آی نیوز: شهردار منطقه دو تبریز از شتاب در اجرای دو پروژه عمرانی ترافیکی طرح شبدری ائل گلی و تعریض جاده باسمنج خبر داد.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، عباس عادلی گفت: از ابتدای سال ۹۴ با اجرای مستمر عملیات احداث دو پروژه طرح شبدری ائل گلی و تعریض جاده باسمنج حول محور رفع ترافیک شهری، همچنان در تلاش برای خدمات رسانی به شهروندان می باشد .
وی ادامه داد: طرح شبدری ائل گلی با اعتباری بالغ بر ۵/۱۴ میلیارد تومان در اتوبان شهیدکسائی بعنوان یکی از ورودی های اصلی کلانشهر تبریز از سوی ائل گلی و مهمترین پروژه روان سازی عبور و مرور شهری محسوب می شود که عملیات تعریض این پروژه به عرض ۱۶ متر توسط تلاشگران این منطقه همچنان در حال اجراست .
شهردار منطقه دو در ادامه افزود: تعریض جاده باسمنج از ابتدای پارک شمیم پایداری تا تونل های امام علی(ع) به طول ۱۰۵۰ متر و عرض ۲۱ متر به منظور تسهیل عبور و مرور شهری و تردد بدون حادثه شهروندان از این جاده با قدمت ۳۰ ساله؛ بعنوان دومین ورودی کلانشهر تبریز از سوی دروازه تهران نیز دیگر پروژه حول محور رفع ترافیک شهری ست که در حال طی مراحل اجرائی زیرسازی می باشد.
وی اظهار امیدواری کرد در سایه تلاش سختکوشان و فعالان عرصه عمران و آبادی شهرداری منطقه دو تبریز، پروژه های مذکور زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسد .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.