کد خبر : 2554
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 11:22

با حضور شهردار تبریز و رئیس پلیس راهور ناجا؛ برنامه ها و اولویت های حمل و نقل شهر تبریز در سال ۹۴ بررسی شد

با حضور شهردار تبریز و رئیس پلیس راهور ناجا؛ برنامه ها و اولویت های حمل و نقل شهر تبریز در سال ۹۴ بررسی شد

 آی نیوز: با حضور شهردار تبریز و رئیس پلیس راهور ناجا برنامه ها و اولویت های حمل و نقل کلانشهر تبریز در سال ۹۴ بررسی شد.

به گزارش آی نیوز، جلسه بررسی برنامه ها و اولویت های حمل و  نقل کلانشهر تبریز در سال ۹۴ با حضور دکتر صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز، سرهنگ ناصر میکائیلی ئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی، محبوب عبداله پور معاون فنی و عمرانی شهردار، محمد ابراهیم رمضانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهردار تبریز، یعقوب وحید کیا معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار ، مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری تبریز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و جمعی از کارشناسان حوزه حمل و نقل شهرداری تبریز در محل سازمان ترافیک شهرداری تبریز برگزار شد.
در این جلسه شهردار کلانشهر تبریز، مکائیلی رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی، وحید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و محمد ابراهیم رمضانی معاون برنامه ریزی شهردار طی سخنرانی های جداگانه ای وضعیت ترافیک و حمل و نقل شهر تبریز در سال ۹۴ را مورد بررسی قرار دادند.
یعقوب وحید کیا اولین سخنران این جلسه بود که برنامه های شهرداری تبریز در حوزه های مختلف حمل و نقل در سال جاری را به صورت مبسوط تشریح کرد.
محمد ابراهیم رمضانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهردار تبریز نیز در این جلسه طی سخنانی به ویژگی های برنامه بودجه سال ۹۴ شهرداری تبریز پرداخت.
سرهنگ مکائیلی دیگر سخنران مراسم بود که قبل از سخنان شهردار تبریز در خصوص کسب متوالی مقام اول شهر تبریز در کاهش تلفات و تصادفات درون شهری و همچنین ضرورت همکاری و همفکری متقابل نهادهای مرتبط با موضوعات حمل و نقل و ترافیک درون شهری با همدیگر تاکید کرد.
شهردار کلانشهر تبریز نیز آخرین سخنران این مراسم بود که راهبردها و همچنین برنامه های متعدد شهرداری تبریز در خصوص توسعه حمل و نقل شهری مسائل و مشکلات این حوضه را تشریح کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.