کد خبر : 2565
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردین 1394 - 6:00

اکرم حضرتی: زنان تحصیل کرده برای تربیت فرزند و تحکیم بنیان خانواده دید بهتری دارند

اکرم حضرتی: زنان تحصیل کرده برای تربیت فرزند و تحکیم بنیان خانواده دید بهتری دارند

 رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز  گفت: زنان تحصیلکرده بخصوص فارغ التحصیلان رشته فناوری‌اطلاعات، دید بهتری از جامعه برای تربیت فرزندو تحکیم‌ بنیان‌خانواده دارند.

 

 دکتر اکرم حضرتی در مراسم نکوداشت مقام مادر و زن در سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز اظهار داشت، زنان و مادرانی که با علم روز و همپای دانش فرزندان جلو می روند، با عقلانیت در تربیت فرزندان و خوشبخت نمودن خانواده تصمیم می‌گیرند.
حضرتی، در این مراسم با تبریک ولادت فخر زنان عالم ، ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) به تبیین جایگاه آن حضرت به عنوان فرزندی صالح برای پدر بزرگوارشان و همسر و مادری فداکار برای امامت، به نقش با عظمت آن بانوی آسمانی در انتقال نام و سیرت نبوی به آیندگان اشاره نمودند.
رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز، زنان آذربایجان را نمونه کامل یک مادر و همسر در عرصه زندگی عنوان و آنان را در همه مراحل زندگی موفق و پیشرو توصیف نمودند.
دکتر اکرم حضرتی، کارکنان سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز را افرادی بشاش و سرزنده توصیف و موجب این نشاط را وجود بانوان جوان، تحصیلکرده و مدیریت کارآمد سازمانی دانستند.
قبل از سخنان رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز ، رضا پاک نهاد، مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز، با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، روز مادر و زن به کارکنان و حضار در مراسم ، این سازمان را دارای بالاترین تعداد بانوان تحصیلکرده در بین سازمانهای شهرداری تبریز معرفی نمود.
در انتهای مراسم از ۱۹ تن از کارکنان زن شاغل درسازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز تجلیل و با اهدای لوح یادبود و هدیه از ایشان تقدیر گردید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.