کد خبر : 2566
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردین 1394 - 6:14

اجرای طرح انتخاب بهترین گلکاری پیش‌بهاره بین مناطق ۱۰ گانه

اجرای طرح انتخاب بهترین گلکاری پیش‌بهاره بین مناطق ۱۰ گانه

 مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز از طرح انتخاب بهترین گلکاری پیش‌بهاره انجام شده توسط مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز جهت ایجاد حس انگیزه و رقابت و در نتیجه آن خلاقیت در طراحی گلکاری‌های شهری خبر داد.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اجرای کاشت پیش بهاره توسط تمامی مناطق سطح تبریز، سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز نسبت به انتخاب بهترین گلکاری اقدام کرده است.
مهندس حسن‌زاده افزود: این طرح در راستای ایجاد حس رقابتی مثبت و ایجاد انگیزه در بین مناطق مختلف آغاز شده تا از این طریق شاهد ابداع و خلاقیت هر چه بیشتر در طراحی گلکاری های انجام شده در سطح شهر باشیم.
وی یادآور شد: مواردی مانند کیفیت و طراحی در کاشت، کیفیت گلهای انتخاب شده برای کاشت و تناسب آنها با اقلیم منطقه، نحوه نگهداری از گلهای کاشته شده در پارکها و بوستان ها و فضای سبزهای موجود در سطح شهر و همچنین بسترسازی اولیه پیش از آغاز به کاشت از جمله فاکتورهایی است که در انتخاب بهترین گلکاری اجرا شده توسط مناطق مورد ارزیابی قرار می گیرد.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با بیان اینکه هم اکنون کار بازدید از مناطق برای این طرح آغاز شده، تصریح کرد: در حال حاضر گلکاری های مناطق ۲، ۳، ۵ و ۹ برای ارزیابی مورد بازدید قرار گرفته است و طی هفته آینده کار بازدید از باقی مناطق نیز به اتمام می رسد.
حسن‌زاده ادامه داد: با توجه به اهداف سازمان پارکها در راستای اجرای کارشناسی و اصولی گلکاری فضای سبز تبریز در سال جاری ، قصد داریم امسال با توجه بیش از پیش به این مقوله فضایی زیبا و جلوه بصری ای شایسته شهروندان تبریزی به نمایش بگذاریم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.