کد خبر : 2577
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 فروردین 1394 - 5:53

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز : رفع آبگرفتگی‌، با هماهنگی و بسیج کلیه نیروها و امکانات خدمات شهری

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز : رفع آبگرفتگی‌، با هماهنگی و بسیج کلیه نیروها و امکانات خدمات شهری

 

 

 

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز، از رفع آبگرفتگی با هماهنگی و بسیج کلیه نیروها و امکانات این معاونت در جریان بارندگی شدید ظهر امروز خبر داد.

 

محمدرضا قربانیان با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به ارتباط مستمر با اداره‌کل هواشناسی، از نخستین ساعات روز گذشته، با هماهنگی مناطق ده‌گانه و سازمان‌های ذی‌ربط، تمهیدات لازم برای مقابله با آبگرفتگی معابر و هدایت آب‌های سطحی در نظر گرفته شده بود.
وی ادامه داد: در این راستا، هم‌اکنون کلیه نیروهای خدمات شهری با استفاده از  تجهیزات موتوری، خودرویی و آتش‌نشانی، به خصوص در بخش‌هایی که احتمال تجمیع آب زیاد است، حضور فعال داشته و نسبت به رفع آبگرفتگی و هدایت آب های سطحی اقدام کرده اند.
قربانیان اضافه کرد: با حضور و اقدام به موقع نیروهای خدماتی معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز ، سیلاب ناشی از بارندگی ها در حال مهار است.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز اظهار داشت: همچنین پرسنل خدمات شهری نسبت به رفع گره های ایجاد شده در برخی از مسیر های منتهی به کانال های هدایت آب های سطحی نمودند و علی رغم بارش شدید و مداوم باران توانستند از بروز خلل جدی در امورات جاری شهروندان جلوگیری کنند.
قربانیان با اعلام این که احتمال تداوم بارندگی های فصلی در ساعات و روز های آتی نیز وجود دارد ، از آمادگی اکیپ های خدمات شهری شهرداری تبریز برای خدمات رسانی سریع در مواقع بروز بحران احتمالی خبر داد.
وی در عین حال از شهروندان خواست هرگونه مشکلات خود در این خصوص را با  سامانه ۱۳۷ ، مرکز فوریت های خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز که به طور  شبانه روزی فعال می باشد در میان بگذارند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.