کد خبر : 261
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1392 - 7:10

برای والیبالیست‌ها و فوتبالیست‌ها؛ وزیر ورزش اسامی دریافت کنندگان مجوز ورود خودرو را اعلام کرد

برای والیبالیست‌ها و فوتبالیست‌ها؛ وزیر ورزش اسامی دریافت کنندگان مجوز ورود خودرو را اعلام کرد

وزیر ورزش و جوانان اسامی افرادی که مجوز ورود خودرو برای آنها صادر شده است را اعلام کرد که در بین آنها دو رئیس فدراسیون فوتبال و والیبال نیز حضور دارند. این جواز به خاطر درخشش تیم ملی والیبال در لیگ جهانی و صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی به اعضای این دو تیم تعلق گرفته است.

به گزارش آی نیوز به نقل از مهر، محمد عباسی که شنبه شب در ضیافتی خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان را دعوت کرده بود، در حاشیه این نشست در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که بالاخره مجوز ورود خودرو به چه افرادی از تیم‌های ملی فوتبال و والیبال تعلق گرفت گفت: این مجوز به بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال و والیبال تعلق گرفته است.

وی ادامه داد: البته به روسای فدراسیون‌ها و سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال و والیبال نیز تعلق می‌گیرد و سرپرستان دو تیم نیز از این مجوز بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش مهر، پس از موفقیت‌هایی که تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی کسب کرد، از سوی رئیس جمهور پاداش‌هایی به اعضای این تیم تعلق گرفت که مانند بازیکنان تیم ملی فوتبال بود. اعضای تیم ملی فوتبال ایران نیز به خاطر صعود به جام جهانی از سوی رئیس جمهور حواله ورود یک دستگاه خودرو را دریافت کردند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.